Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احد جمالی ظهر پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا، افزود: با توجه به فصل پاییز و بیماری آنفلوآنزا در کنار کرونا، همچنین باید یک محل قرنطینه در سطح استان پیش بینی شود.

جمالی تصریح کرد: اینکه ما چند روز وضعیت خوبی داشته باشیم، قابل تکیه نیست و رفتارهای این ویروس اقدام همه جانبه پیشگیری از گسترش را طلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجتماعات از عوامل مهم انتشار ویروس بوده و باید کنترل شود.

جمالی با بیان اینکه انتظار می‌رود رعایت هرچه بیشتر فاصله گذاری‌های اجتماعی و هوشمند در راستای رعایت پروتکل‌ها را داشته باشیم، بیان کرد: در حوزه ادارات موضوع یک سوم دور کاری تا آخر هفته آینده تمدید شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار از برخورد و توبیخ کتبی دستگاه‌های متخلف در حوزه عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: باید پروتکل‌ها به شکل مناسب و اصولی رعایت شود.

جمالی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید از دستگاه‌ها شروع شود و در جامعه نیز به شکل کامل پوشش موارد مقابله با کرونا را داشته باشیم.

وی با اشاره به موضوع مأموریت‌ها، بیان داشت: در این محور نیز باید مأموریت‌ها به حداقل رسیده و در موارد مورد نیاز و ضروری در این بخش اقدام شود.

کد خبر 5031885

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل اراک پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است