Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:34:18 GMT

همدان در برگزاری مراسم ایام محرم خوب درخشید

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۵۸۱۸

همدان در برگزاری مراسم ایام محرم خوب درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری پیش از ظهر امروز در جلسه کانون مداحان استان همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس در امتداد حرکت سید الشهدا(ع) انجام شد، تبیین امتداد انقلاب اسلامی و قیام امام خمینی(ره) در امتداد به قیام سید الشهدا(ع) است.
وی به اشاره به مدیریت برگزاری مراسم عزاداری‌های ایام محرم گفت: امسال مراسم عزاداری ماه محرم با موفقیت برگزار شد و هیات‌های مذهبی از لسان ولی امر مسلمین برگ زرینی دریافت کردند چون ایشان فرمودند امسال محرم در تاریخ ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مداحان استان تلاش کردند تا به بهترین شکل خیمه سید الشهدا(ع) بر افراشته باشد تاکید کرد: آنها ضوابط بهداشتی را رعایت کردند و در این زمینه استان به خوبی درخشید و سنت‌های گذشته احیا شد. 
وی خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات به دست آمده از بیماران مبتلا به کرونا در استان همدان به موارد جدی از این بیماری که متاثر از حضور در هیات باشد، برخورد نشده است.
نظیری با اشاره به اینکه موج تبلیغاتی دشمن در برخی‌ استانها به گونه‌ای است که شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا را ناشی از برگزاری هیات‌ها عنوان کنند افزود: دشمن روی این موضوع موج سواری می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ایام محرم شورای هیئات و کانون مداحان در کنار هم بودند تا مراسمات عزاداری به نحو احسن برگزار شود گفت: جلسه‌ای که برگزار کرده‌ایم برای تجلیل از روسای کانون مداحان گذشته است اما این به معنی پایان مسوولیت آنها نیست بلکه ظرفیت جدیدی به ظرفیت‌های قبل اضافه خواهد شد.
رئیس کانون مداحان استان همدان نیز ضمن قدردانی از روسای سابق و فعلی سازمان تبلیغات اسلامی در حمایت از کانون مداحان  اظهار کرد: در کانون مداحان شهرستان‌ها هیچگاه خلاف جهت یا سرعت کانون مداحان استان حرکت نشده است.
صدر الدینی با بیان اینکه کانون مداحان شهرستان‌ها هیچ کوتاهی نداشته‌اند گفت: گاهی درخواست‌هایی از کانون مداحان شهرستان‌ها شده که با وجود فرصت کم آن را انجام داده‌اند چون هر جا باشیم تکلیف داریم که علم سید الشهدا(ع) را نگهداریم.

در این جلسه روسای کانون مداحان شهرستان‌ها به بیان نظرات خود پرداختند و در پایان نیز از کانون مداحان گذشته تقدیر شد.
انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان تبلیغات اسلامی کانون مداحان ایام محرم مداحان استان سید الشهدا ع استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان استان گفت: جشنواره نیایش درختان با موضوعات نامه‌ای به خدا، نیایش پدیده‌های طبیعی و نگاه بچه‌ها به فصل بهار از دید خداشناسی برگزارشد.

اکبری افزود: این جشنواره در دو محور عکاسی ادبی برگزار شد.

وی گفت:در این جشنواره ۲۱۰ اثر داوری شد که ۷۰ اثر ادبی و مابقی عکاسی بود.

اکبری گفت: ۱۴ اثر برگزیده بخش ادبی و ۱۶ اثر در بخش عکاسی برگزیده شد.

در این جشنواره گرو‌های سنی ۸تا ۱۸ سال و اعضای کانون پرورش فکری شرکت کردند که اختتامیه امروز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • سر سفره خدا خوش درخشید
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • مراسم رژه روز ارتش در قزوین و همدان