Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون اقتصادی رئیس جمهوری ، پیشگامی کیش ایر و انجام روندهای قانونی برای ورود این خط هوایی نام آشنا به بازار سرمایه و عرضه بخشی از سهام آن در بورس را الگویی برای سایر خطوط پروازی دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه محمد نهاوندیان معاون اقتصادی ریاست جمهوری ضمن تمجید از عملکرد شرفبافی در زمان تصدی مدیریت عاملی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و نقش وی در خرید هواپیماهای جدید و نو در دوران برجام از تلاش برای ارتقا شرکت هواپیمایی کیش نیز تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نهاوندیان با تاکید بر اینکه بیماری کرونا خسارات بسیاری به صنعت هوانوردی وارد کرده افزود: سهام کیش ایر را باید در فرصت و زمان مناسب به بورس عرضه کرد تا ارقام واقعی تری به خزانه وارد شود.
معاون اقتصادی ریاست جمهوری با ابراز امیدواری از اینکه هواپیمایی کیش به عنوان پیشگام خطوط هوایی داخلی برای ورود به بورس در حال انجام اقدامات لازم است، گفت: کیش ایر باید بتواند از همه جهات، نمونه و الگوی مناسبی برای دیگر خطوط پروازی باشد. وی افزود: از هرگونه همکاری و مساعدت برای دریافت وام تسهیلات ویژه کرونا برای شرکت هواپیمایی کیش ایر متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش،کوتاهی نمی کنیم.
فرزانه شرفبافی مدیرعامل کیش ایر در این جلسه با اشاره به اینکه خسارت های ناشی از شیوع کرونا به حوزه گردشگری و نیز صنعت هواپیمایی سنگین بوده است، اقدامات انجام شده توسط شرکت هواپیمایی کیش و برنامه های آینده این شرکت برای عرضه اولیه سهام کیش ایر در بورس را تشریح کرد.
وی در ادامه با تشریح خسارت های وارده به صنعت هوانوردی و گردشگری پس از شیوع ویروس کرونا، مشکلات اقتصادی صنعت هوانوردی و پیوستن کیش ایر به عنوان اولین شرکت هواپیمایی به بازار بورس و سرمایه در آینده عنوان داشت: تهدید ها و فرصت ها باید مورد بررسی قرار گیرد تا در نتیجه با اقدامات هوشمندانه، به شرایط مطلوبی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی هواپیمایی کیش کیش ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در نشست آشنایی تولیدکنندگان برق با سازوکار جدید جریان مالی صنعت برق، گفت: از سال گذشته مشترکان با قدرت قراردادی بالای یک مگاوات مکلف به خرید برق از بورس انرژی شدند و در این مرحله شرکت‌های توزیع عمده برق مورد نیاز خود را از این طریق خریداری می‌کنند.

مدیرعامل توانیر با اشاره به عزم دولت و وزارت نیرو بر عدم مداخله در خرید و فروش برق بر اجرای طرح جدید تاکید کرد و گفت: خرید برق خارج از بازار عمده فروشی در سال گذشته با حدود ٣٠ درصد افزایش به ٥٣ تراوات ساعت رسید. وی افزود این میزان سهم مصرف حدود ١٥ درصد کل معاملات بازار برق بوده و ٥٩ درصد مجموع برق مصرفی صنایع بالای یک مگاوات کشور را شامل می‌شود.

وی افزود: در برنامه هفتم توسعه تکلیف شده حجم معاملات برق خارج از بازار عمده فروشی از ۱۵ درصد فعلی به ٣٠ درصد در سال اول اجرای برنامه و حداقل ٦٠ درصد در سال پایان برنامه برسد که در دستور کار سال جاری شرکت توانیر و وزارت نیرو قرار دارد و اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده است.

رجبی مشهدی فعال سازی حساب‌های وکالتی خرید برق در بخش توزیع را از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد که انتظار می‌رود از اول اردیبهشت امسال، ماهانه حداقل ٢ هزار میلیارد تومان در این حساب‌ها شارژ شود تا شرکت‌های توزیع نیروی برق نسبت به تامین برق مورد نیاز خود از بورس انرژی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و یکشنبه هر هفته تسویه و به حساب ذینفعان و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد.

مدیرعامل توانیر استقلال مالی شرکت‌های توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد که در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکت‌های توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می‌یابد و صرفا هزینه‌های مربوط خدمات شرکت در بخش‌های بهره برداری را دریافت می‌کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت‌های خرده فروش برق واگذار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • از سرگیری پرواز‌های خطوط هوایی قطر به ایران
  • از سرگیری پروازهای خطوط هوایی عراق به ایران
  • ده‌ها شرکت هواپیمایی پروازهای خود به اراضی اشغالی را لغو کردند
  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی