Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه با تاکید بر همکاری مردم در تسریع اجرای مجموعه ورزشی کارگران گناوه افزود: این پروژه که متعلق به مردم و از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال اجرا است باید همکاری مردم در راه‌اندازی و تکمیل آن بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه به عنوان مجموعه ورزشی کارگران جنوب کشور است خاطرنشان کرد: تکمیل مجموعه ورزشی کارگران گناوه ظرفیت‌های خوبی برای این شهرستان و استان بوشهر بوده و لازم است در تسریع اجرای آن همکاری‌ها افزایش یابد.

استاندار بوشهر، با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار گناوه در اجرای این پروژه‌ها افزود: در یکسال گذشته پروژه‌ها مختلف عمرانی در گناوه بر اساس مطالبات مردم اجرا شده و فعال هستند.

گراوند با قدردانی از پیمانکاران اجرای پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی، پروژه‌های عمرانی در گناوه تعطیل نشده‌اند و روند اجرای مطلوبی دارد که از تلاش پیمانکاران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و حوزه عمرانی استان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی مجموعه تلاش صورت گرفته در اجرای پروژه‌ها را رضایت بخش دانست و تاکید کرد: بخشی از خواسته‌ها و مطالبات مردم، اجرای این پروژه‌ها است که امید می‌رود با پیگیری‌ها و تأمین اعتبارات لازم تا پایان سال آنها به بهره‌برداری برسند تا بخشی از مشکلات شهرستان گناوه حل و مطالبات مردم این شهرستان محقق شود.

تکمیل جاده ساحلی ریگ به گناوه

گراوند اظهار داشت: محور و جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه در این سفر مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه پروژه فعال و دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی، با بیان اینکه پروژه جاده ساحلی ریگ به گناوه در مراحل پایانی تکمیل است، گفت: با این روند پیش بینی می‌شود در هفته‌های آتی عملیات آسفالت آن آغاز شود که با تکمیل و افتتاح این پروژه یکی از مطالبات مردم ساحل نشین شهرستان گناوه محقق می‌شود.

استاندار بوشهر در مورد پل ورودی گناوه بیان کرد: اجرای پروژه پل ورودی این شهر بر اساس اعلام اعضای شورای و شهرداری گناوه، آرزوی ۱۸ ساله مردم بوده چراکه این مسیر در شأن این شهر بندری با این همه ظرفیت و قابلیت که معرف تمام مردم کشور است نبود.

گراوند، استان بوشهر را یکی از مقاصد گردشگری در کشور دانست و خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی استان بوشهر و شهرستان گناوه یکی مقاصد گردشگری مسافران است که ایجاد زیرساخت‌های لازم در گناوه مورد توجه قرار گرفته و اکنون پل ورودی به این شهر در حال ساخت و دارای روند اجرایی مطلوبی است.

وی در مورد پل مسیر خور گناوه تصریح کرد: این پروژه مهم که به نام شهید سلیمانی نام‌گذاری شده با حمایت‌های فرمانداری و کمک‌های دستگاه قضائی در حال اجرا است که ایمن‌سازی لوله‌های نفت در مسیر اجرای این پروژه مورد توجه ویژه قرار دارد و در حال پیگیری است.

استاندار بوشهر گفت: پروژه مجموعه ورزشی کارگران گناوه از مصوبات استانی سفر هیئت دولت از دیگر طرح‌های این شهرستان است، هر چند خوب کار شده ولی معارضانی در این پروژه وجود دارد که سبب کندی اجرا پروژه شده است.
 

کد خبر 5031987

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه بوشهر گناوه عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر بندرریگ بندر ریگ استانداری بوشهر ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل اراک مجموعه ورزشی کارگران پروژه های عمرانی شهرستان گناوه مطالبات مردم استان بوشهر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی