Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴محسن عبدالله زاده، دبیر انجمن پخش شرکت‌های دارو در گفتگو با درمانیاب اظهار داشت: ۲۵ روز است که واکسن آنفلوآنزا وارد انبار‌های شرکت‌های پخش دارو شده است اما براساس دستور وزیر بهداشت بنا شده تا واکسن‌ها تنها در اختیار معاونت بهداشت وزارتخانه قرار بگیرد تا آن‌ها عرضه را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه این محموله از واکسن‌ها قرار نیست از طریق داروخانه‌های سراسر کشور توزیع شوند، ادامه داد: بلکه منتظر محموله‌های بعدی هستیم که به محض ورود به کشور، از طریق داروخانه‌ها توزیع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته تجربه ناموفق توزیع دارو‌ها در مراکز بهداشتی در سال‌های گذشته پیش روی ما است که گاهی اوقات شاهد بودیم دارو‌ها به جای اینکه مستقیم به دست مصرف کننده اصلی برسد، از مراکز توزیع غیرمجاز سر درآورده و با قیمت‌های سودجویانه عرضه شده است. بهمین دلیل ما در این خصوص هشدار‌های لازم را به مسئولین و سیاستگذاران ارائه کرده ایم

عبدالله زاده  در خصوص تحویل واکسن آنفولانزا به مجلس عنوان کرد: شرکت‌های واردکننده در خصوص توزیع این واکسن، سیاست گذار نیستند و درحال حاضر بخش ناچیزی از واکسن‌ها به دستور سازمان غذاو دارو تحویل داروخانه مجلس شده است لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، واکسن آتفلوآنزا ، مجلس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس واکسن ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون

رضا کریمی اظهار داشت: بازرسان شبکه بهداشت در بازرسی از داروخانه‌های سطح شهرستان اردل، مقدار ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته را از یکی از داروخانه‌های دامی در شهر سرخون ضبط نمودند.

وی افزود: این دارو‌ها که شامل ۱۹ نوع دارو بود، از چرخه مصرف در دامپزشکی خارج شد.

بیشتر بخوانید

کشف و ضبط داروی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان کیار

کریمی از دامداران و عشایر شهرستان اردل خواست تا در هنگام خرید دارو‌های دامی مورد نیاز خود، ضمن دریافت این دارو‌ها از داروخانه‌های مجاز، به تاریخ تولید و انقضای آن نیز توجه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • معاون سازمان غذا و دارو: عطاری‌ها حق فروش دارو یا فرآورده دارویی را ندارند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • (ویدئو) دارو‌های اینترنتی در داروخانه‌های مجازی
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • دارو زباله نیست!
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود