Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین دوره مسابقات جام رسانه امروز برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:
بانوان:
محیا شهسواری از تسنیم
بهاره محمدی از فارس
هاجر علیزاده از فیلمسازان جوان

مردان:
اکبر داداش زاده از ایران
سیامک خاجی از روزنانه فرهیختگان
جعفر جدی از تسنیم

مهرداد جمشیدی، در این مراسم این جام گفت: برای دومین سال متوالی و در دو سال گذشته این مسابقه در قالب جام رسانه برگزار شده و اگر فعالیت‌های فدراسیون گلف دیده شده مرهون اصحاب رسانه است که در کنار ورزش و فدراسیون هستند و اخبار و رویدادهای فدراسیون را منعکس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: ما هم به رسم قدردانی هر ساله این جام را داریم و امیدواریم روز خوب و خاطره انگیزی را رقم بزنیم. مینی گلف یک رشته خانوادگی است و تمام افراد می‌توانند در کنار هم به این ورزش بپردازند.

وی تاکید کرد: بحث ایثار همواره در جامعه ما فراتر از این واژه بوده و اگر ایثار بر حسب وظیفه ذاتی باشد در کشور ما فراتر است و در بحران‌ها دیدید که فراتر از وظیفه افراد قدم‌های بلندتری را به صورت داوطلبانه برداشتند.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در مراسم‌اختتامیه این جام اظهار داشت: فدراسیون گلف نقش اصحاب رسانه را به عنوان رکن توسعه پذیرفته و به آن توجه کرده است. جام رسانه سال قبل با حضور ۱۰۰ نفر برگزار شد و امسال از یک سو پروتکل‌ها و از سوی دیگر نیاز به نشاط جامعه و اهالی رسانه باعث شد این مسابقه با ۷۰ نفر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: اصحاب رسانه معلمین قوی و قدرتمند جامعه هستند و این باعث می‌شود توجه رسانه را به این رشته حلب و از طریق ظرفیت‌های آنها رشته‌های خود را به عنوان رشته‌های ارزان قیمت، سهل الوصول و رشته خانوادگی به جامعه معرفی کنیم. گلف و رشته‌های تابعه به خاطر پرستیژی که دارد شخصیت سازی می‌کند.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: وقت آن رسیده که در کنار سایر رشته‌های المپیکی، رشته های دیکر نیز فعال شوند و گلف این ظرفیت را دارد که در این مبحث ورود کند.

مهین فرهادی‌زاد، معاون وزیر ورزش، علی خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ورزش ورزشی بانوان فدراسیون گلف جام رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راه‌یابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می رسد.

علیرضا خجسته پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آنها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف ارائه دهیم و صرفاً نفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش بینی انتخابات زود است چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیش رو است و بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم