Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: با وجود اینکه گلستان ظرفیت ورزشی بی نظیری دارد اما متاسفانه اماکن ورزشی استان در شان ورزشکاران نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در حاشیه افتتاح هتل ورزش گلستان اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت ورزشی بی نظیری دارد که 96 رشته ورزشی در سطح کشور ورزشکار داریم .

وی افزود: متاسفانه در استان متناسب با ظرفیت ورزشکاران اماکن ورزشی نداریم و خوشبختانه افتتاح هتل ورزش مبنایی برای پذیرش مسابقات ملی و بین المللی با هزینه اقامت پایین است اگر چه در گذشته استان پذیرای این مسابقات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: در شهرستان های گرگان و گنبد کاووس از سالن های 6 هزار نفره محروم هستیم و سالن 6 هزار نفر کریم آباد در گرگان که از سال 85 کلنگ آن به زمین خورده متاسفانه هنوز به بهره برداری نرسیده است که امیدواریم در این دولت تعیین تکلیف شود تا اماکن ورزشی در شان ورزشکاران استان تهیه باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان

مراسم استقبال از پیکر نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳، ظهر امروز در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان با حضور مقامات نظامی، مسئولان استانی و خانواده شهید برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مراسم استقبال از پیکر نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال 1403، ظهر امروز در با حضور مقامات نظامی، مسئولان استانی و خانواده شهید در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان در گرگان برگزار شد.

سیدمحمدمهدی نجاتی‌نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

سردار تقی مهری، فرستاده ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، رکن اصلی هر فعالیتی را وجود امنیت دانست و گفت: این شهید عزیز و دیگر شهدای عرصه نظم و امنیت با اهدای خون خود امنیت ایران اسلامی را تامین کردند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نجاتی‌نیا امروز چهارشنبه هشتم فروردین ساعت 20 در مسجد اعظم روستای النگ برگزار می‌شود.

پیکر شهید فردا پنجشنبه نهم فروردین در گرگان ساعت 8 صبح در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان گلستان و 9 صبح از ورودی روستای النگ تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) النگ تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • هیرکان دالانی برای گذر در رمز و راز‌های تاریخ/ گلستان فقط جنگل و دریا نیست
  • نجات مسافر از گل و لای خلیج گرگان
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران