Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین پرچمدار عرضه شده از سوی شرکت سامسونگ، گوشی Samsung Galaxy S20 است که تاکنون توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. حدود یک هفته پیش خبری مبنی بر ساخت نسخه FE یا همان Fan Edition از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد، اما اطلاعات خاصی در اختیار کاربران قرار نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی شرکت سامسونگ تعداد محدودی از این گوشی را وارد بازار کرده است و برخی از اپراتور‌های خارجی قیمت این گوشی را اعلام کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات در دسترس از اپراتور AT&T پیش خرید این گوشی از امروز آغاز شده است و عرضه آن از ۲ اکتبر انجام خواهد شد. سامسونگ ظاهرا برای عرضه این گوشی در بازار برنامه‌های بسیار خاصی دارد و به کاربران خود حتی امکان خرید اقساطی را نیز داده است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۵۰۰ دلار گوشی مذکور را خریداری کرده و مابقی پول خود را ۲۴ ماهه پرداخت کنند.

 

مشخصات سخت افزاری گوشی Galaxy S20 FE 5G

گوشی Galaxy S20 FE 5G از همان سخت افزار موجود در نسخه معمولی این پرچمدار بهره می‌برد که اگر به طور خلاصه بخواهیم درباره آن حرف بزنیم باید به وجود پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 865 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، و استفاده از اندروید ۱۰ اشاره کرد. نمایشگر این گوشی نیز در ابعاد ۶.۵ اینچ ساخته شده است که تراکم پیکسلی بسیار بالایی دارد، دوربین سلفی استفاده شده در این گوشی نیز کیفیتی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

شاید بتوان گفت تنها تفاوت این گوشی با نسخه اصلی آن به وجود اشتراک رایگان سرویس Xbox Game Pass Ultimate مربوط می‌شود؛ گفتنی است هنوز شرکت سامسونگ اعلام نکرده این اشتراک چند ماهه خواهد بود. با این حال هنوز شرکت سامسونگ به طور رسمی عرضه این گوشی را در بازار آغاز نکرده است، اما طبق اطلاعات منتشر شده از این شرکت ظاهرا این گوشی قیمتی در حدود ۷۰۰ دلار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

قیمت حدودی گوشی Galaxy A42 5G مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گوشی S20 FE گوشی هوشمند شرکت سامسونگ گوشی Galaxy

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟