Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور اعلام کرد: تلاش داریم با جذب نیروهای نخبه دانشگاهی بدنه اجرایی و تخصصی وزارت کشور و نهادهای تابعه اش را بیش‌از گذشته تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اكبر روشن ضمير مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت كشور در رابطه با هشتمين آزمون مشترك فراگير دستگاه هاي اجرايي كشور كه از طريق سايت سازمان سنجش انتشار يافت اعلام کرد: بعد از رايزني هاي مختلف با سازمان امور استخدامي كشور، مجوز جذب ۱۵۰۰ نفر در صف و ستاد وزارت كشور اخذ شده و تلاش داریم متخصص ترین نیروی انسانی را جذب وزارت کشور در صف و ستاد کنیم 

وی در این خصوص گفت : استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومي و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی علمی صورت مي پذيرد و از اين تعداد (۶۰) سهميه به ستاد وزارت كشور (۲۹۰) سهميه براي اشتغال در فرمانداري ها و (۱۱۵۰) سهميه به بخشداري هاي سراسر كشور اختصاص يافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديركل توسعه منابع انساني  با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان نهاد حاکميتی به بدنه کارشناسی قوی و علمی نیاز دارد‌؛ گفت: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان سنجش و بعد از آن کانون ارزیابی در داخل وزارت کشور به دنبال جذب شایسته ترین افراد در وزارت کشور هستیم. 


روشن ضمير در ادامه گفت: فقط اعلام نياز رشته هاي شغلي از سوي وزارت كشور انجام شده و اصل برگزاري آزمون با سازمان سنجش است كه اسامي راه يافتگان بعد از طي مراحل قانوني در بخش هاي مختلف وزارت كشور در صف و ستاد جذب مي شوند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌های تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌ تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که در روزهای چهارشنبه ۲۹ و پنجشنبه ۳۰ فروردین نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند. لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 844295 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • پیام حزب اعتدال و توسعه در پی حمله ایران به اسرائیل /مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی است
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • ۱۰ اقدام بزرگ دولت سیزدهم برای توسعه حمل و نقل عمومی
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها؛ جاماندگان ثبت‌نام کنند
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی