Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از پلت فرم‌های فضای مجازی که بعد از مشکلات به وجود آمده در سایه شیوع ویروس کرونا به شدت پرکاربرد شده است، در همسویی با اشغالگران قدس، اجازه پخش سخنرانی یکی از مبارزان فلسطینی را در یکی از دانشگاه‌های آمریکا نداد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،شبکه 2  تلویژیون رژیم صهیونیستی در گزارشی خبر داد ، شبکه  اجتماعی زوم که در سایه فاصله گذاری اجتماعی مربوط به ویروس کرونا کاربرد زیادی پیدا کرده است اجازه ارتباط لیلی خالد مبارز معروف فلسطینی را با نشستی که در دانشگاه سان فرانسیسکو برگزار شده بود نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این شبکه عبری زبان ، در حالی که قرار بود امروز پنج شنبه این نشست در دانشگاه برگزار شود ، زوم به دلیل ورود شکایت های متعدد از گروه های طرفدار  تل آویو کانال مذکور را مسدود کرد.

این پلت فرم همچنین هشداری به دانشگاه درباره میزبانی از لیلی خالد از طریق برنامه اش تسلیم و ادعا کرد این اقدام را در چارچوب قانون ممنوعیت تقدیم کمک به سازمان های تروریستی انجام می دهد.

این اقدام در حالی صورت گرفت که خانم خالد قرار بود سخنرانی خود را به عنوان یکی از زنان شاخص درباره مسائل حقوقی و اجتماعی ارائه کرده و نشست نیز هیچ ارتباطی به سیاست نداشت.‎

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلسطین اسرائیل فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نتیجه پژوهش سازمان غیر دولتی هلندی یوروچایلد نشان داد کودکان و نوجوانان ترجیح می‌دهند فعالیت‌های برخط خود را بطور شفاف بیان نکنند و با بزرگسالان در مورد خطراتی که در فضای مجازی با آنها روبرو هستند صحبت نکنند. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس
  • جزئیاتی تازه درباره پرونده جنجالی غزاله و آرمان و ردپای آن در سینما
  • میزان تاثیرات منفی اینستاگرام بر سلامت روان افراد
  • ارتش اشغالگر اجازه بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال نوار غزه را تکذیب کرد/ هدف قرار گرفتن آوارگان
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند
  • برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
  • اجازه انتشار تصاویر را نداریم ... ؛  اعتراف شبکه ۲۴ اسرائیل