Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی مردانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه " www.gcr.niopdc.ir " درخواست خود را برای گازسوز کردن خودرو ثبت کنند.

وی گفت: صاحبان خودروهای عمومی در استان خراسان جنوبی می‌توانند پس از ثبت‌نام در این سامانه برای احراز هویت و پلاک، کارگاه مورد نظر را برای گازسوز کردن خودرو خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: خودروهای ناوگان عمومی تک‌سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به طور صد درصد رایگان دوگانه‌سوز می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه گازسوز کردن خودروهای عمومی برعهده وزارت نفت و شرکت پخش فراورده‌های نفتی است که با تولیدکنندگان مخازن و کیت قرارداد بسته‌ شده و این شرکت‌ها با کارگاه‌های مجاز قرارداد می‌بندند و براساس درخواست‌ها مخازن را برای آنها ارسال می‌کنند.

مردانی یادآور شد:  ۲ کارگاه گازسوز کردن خودرو در خراسان جنوبی فعال است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های‌نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوز کردن خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است گفت: ظرفیت هر کارگاه برای گازسوز کردن روزانه حدود ۱۰ دستگاه خودرو است.

وی افزود:  ۵۹۵ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودرو در سامانه اعلام شده استان خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵۵ خودرو گاز سوز شد و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت‌نام اجرایی می‌شود.

مردانی گفت: ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به رعایت استانداردهای لازم در کارگاه‌ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر تمامی مراحل تبدیل تصریح کرد: هیچ نگرانی بابت ایمنی خودروهای تبدیلی وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به ۲۴  جایگاه CNG موجود در استان، وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ تعداد جایگاه در استان داریم و در حال حاضر کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت جایگاه‌ها در حال بهره‌برداری است و اضافه شدن تعداد خودروها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های ‌نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی و مسافربرهای بین شهری نیز مشمول این طرح می‌شوند.

برچسب‌ها خراسان جنوبی خودرو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی خودرو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تاکسی خراسان جنوبی خودرو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تاکسی اخبار کنکور شرکت ملی پخش فراورده برای گازسوز کردن خودرو پخش فراورده های نفتی خودروهای عمومی سوز کردن خودرو خراسان جنوبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!

امیرمسعود عابدین: بازار SUV و شاسی‌بلندها در دهه اخیر بسیار پرطرفدار شده است. با اینکه پیکاپ‌ها همچنان در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها در ایالات متحده قرار دارند، اما بخش SUV در جایگاه دوم قرار گرفته و ۴۶ درصد از فروش خودروهای جدید در سال ۲۰۲۳ را تشکیل می‌دهد. در کنار برندهای آلمانی، برخی از خودروسازان آمریکایی مانند کادیلاک و لینکلن می‌توانند هزینه‌های مختلفی را برای مالکین ایجاد کنند. گران‌ترین خودروی آمریکایی از نظر هزینه نگهداری در سال ۲۰۲۴، کادیلاک اسکلید ESV است.

به گزارش خبرآنلاین، قیمت مدل پایه این شاسی‌بلند لوکس از ۸۹٬۸۹۰ دلار شروع می‌شود. اگر مدل پرفورمنس V را انتخاب کنید، قیمت‌ها بسیار بالاتر می‌رود و به ۱۵۷٬۲۹۰ دلار می‌رسد. اسکلید ESV با هزینه تعمیر و نگهداری سالانه ۱۱۲۷ دلار (معادل ۷۳ میلیون تومان)، گران‌ترین وسیله نقلیه آمریکایی محسوب می‌شود. با این حساب نگهداری از این خودرو کمتر از ۱درصد قیمت خودرو در هر سال هزینه برمی‌دارد.

این خودرو همچنین با هزینه نگهداری ۱۲٬۹۳۸ دلار (معادل ۸۴۰ میلیون تومان) برای ۱۰ سال اول، جزو پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی به حساب می‌آید. پس از مدتی تحقیق، مشکل رایج و خاصی در اسکلید ESV ۲۰۲۴ پیدا نشد و این پرچمدار کادیلاک نسبت به مرسدس‌بنز، بی‌ام‌و و لندروور از کیفیت و قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار است.

لینکلن نویگیتور ۲۰۲۴ در رتبه دوم پس از اسکلید ESV قرار دارد که هزینه نگهداری و تعمیر آن ۱۰۸۹ دلار (معادل ۷۰ میلیون تومان) در سال است. در حالی که این مقدار کمی کمتر از میانگین شاسی‌بلندهای لوکس است (۱۱۲۷ دلار در سال)، اما همچنان بیش از ۴۰۰ دلار بیشتر از میانگین کلی صنعت است. نویگیتور با هزینه ۱۲۱۱۱ دلار در ۱۰ سال، پایین‌تر از کادیلاک اسکلید قرار می‌گیرد.

لینکلن نویگیتور در چند سال گذشته از نظر قابلیت اطمینان عملکرد چندان خوبی نداشته است و با امتیاز ۲۵۹ مشکل در هر ۱۰۰ وسیله نقلیه، در رتبه دوم خودروهای غیرقابل‌اعتماد قرار دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898695

دیگر خبرها

  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد