Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@12:35:34 GMT

کشف پیاز احتکار شده در شهرستان گرمی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۶۹۵

کشف پیاز احتکار شده در شهرستان گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش‌های مردمی در خصوص نگهداری مقادیر زیادی پیاز خوراکی در روستای شکراب شهرستان گرمی دریافت شد که پلیس آگاهی شهرستان با برررسی میدانی از صحت آن اطلاع حاصل کردند.

وی افزود: مأموران آگاهی شهرستان، پس از هماهنگی با مقام قضایی و حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، در این سوله حاضر شده و با دپوی ۶۰ تن پیاز مواجه شدند که به صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: یک نفر متخلف در این باره دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده، به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

وی اظهار داشت: ارزش کالای احتکار شده بر اساس اظهار نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

حسینی گفت: پلیس اجازه انجام این گونه تخلفات را به سودجویان نخواهد داد و از تمامی اقشار جامعه تقاضا داریم در صورت مواجهه با این موارد، سریعا با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و اطلاع دهند.

-انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل پیاز بازداشت کشف فرمانده انتظامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ترفندی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه