Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده باند دوم فرودگاه اردبیل دهه فجر امسال افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدفخرالدین هاشمی ظهر امروز در بازدید از بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده باند دوم فرودگاه اردبیل دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که بهسازی باند اصلی و نصب دستگا‌ه‌های حساس کمک‌ناوبری فرودگاه استان در دستور کار است بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار است و درصدد هستیم با توجه به شرایط آب و هوایی خاص در راستای اتمام این پروژه‌ها به اهداف خود دست یابیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: شرایط خاص آب و هوایی سبب به تأخیر افتادن پروژه بهسازی شده و امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته بتوانیم پروژ‌ه‌های بهسازی را در اسرع وقت به اتمام رسانده و مشکلات موجود ر برطرف کنیم.

رسول‌پناه: 7 ساعت در فرودگاه معطل شدیم، قطر نمی‌تواند میزبان جام جهانی شود/ از بانک مرکزی برای بردن ارز مجوز داشتیمجزئیات جدید از بازجویی سعادتمند در فرودگاه/ توقیف 50 هزار دلار و وثیقه سنگین برای معاون باشگاه استقلالاتفاق عجیب برای سعادتمند و معاون باشگاه استقلال در راه سفر به قطر/ بازجویی در فرودگاه به‌دلیل همراه داشتن بیش از حد ارز

هاشمی ادامه داد: در راستای بهینه‌سازی باند فرودگاه به زیرساخت ILS Cat I  در حال حاضر ILS Cat II اضافه شده است و در حال حاضر در هر هفته 10 پرواز رفت و برگشت به تهران و دو پرواز به مشهد انجام می‌یابد.

وی بیان کرد: درصدد هستیم با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس را در فرودگاه اردبیل برپا کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند

افسانه جهانی در شورای اندیشه‌ورزی خانواده و جمعیت گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح بیمه زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان، این طرح به تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ابلاغ شده و بانوان دارای شرایط، از تمامی مزایای بیمه اعم از بازنشستگی، نقل و انتقال سابقه و... بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برگزاری دوره تربیت کنشگر جمعیت در اردیبهشت امسال افزود: این دوره در آغاز برای ۲۰۰ نفر برگزار و ۴۰ نفر از افراد توانمند از این تعداد شناسایی می‌شوند.

او تصریح کرد: برای نفرات منتخب و افراد دارای استعداد کنشگری، دوره تکمیلی برگزار می‌شود و این افراد در سطح استان اردبیل در حوزه جمعیت و فرزندآوری فعالیت خواهند داشت.

جهانی با یادآوری راه‌اندازی مرکز نفس در پارسال، هدف از تأسیس این مرکز را آگاهی‌بخشی به افراد و مادران برای پیشگیری از سقط جنین عنوان کرد و گفت: در همین راستا دوره حمایت از حیات جنین نیز امسال برای بهورزها و رابطان مردمی جمعیت برگزار و هستی‌شناسی جنین تشریح می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با تأکید بر مشارکت مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ‌سازی و بیان ضرورت‌های فرزندآوری و جوانی جمعیت و همچنین تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه خواستار ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای امسال شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد