Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضاییه، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جریان سفر به استان اردبیل، به‌صورت سرزده از مجتمع قضایی شهید قدوسی اردبیل بازدید کرد.

رئیس قوه قضاییه در جریان این بازدید سرزده، از بخش‌های مختلف این مجتمع قضایی بازدید کرد و ضمن صحبت با کارمندان و قضات این مجموعه، در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی خطاب به کارکنان مجتمع قضایی شهید قدوسی گفت: کار را با همین جدیتی که دنبال می‌کنید ادامه دهید و مطمئن باشید که وقتی کار با جدیت همراه باشد، برکات الهی شامل آن می‌شود.

رئیس قوه قضاییه در جریان این بازدید با تعدادی از مراجعه‌کنندگان به مجتمع قضایی شهید قدوسی هم‌صحبت شد و ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آن‌ها، دستورات لازم را برای حل این مسائل صادر کرد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه آیت الله سیدابراهیم رئیسی اردبیل مجتمع قضایی شهید قدوسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دوشنبه ۳ اردیبهشت طی سفر سرزده خود به شهرستان درگز از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این طرح کلان قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر، بازدید از بند انحرافی و تونل زنگلانلو، بازدید از رودخانه‌های ایده لیک و لائین، بازدید از کارگاه احداث تونل مکانیزه سامانه انتقال آب از منابع آب مرزی و بازدید از کارخانه سگمنت و پورتال خروجی تونل؛ بخشی از برنامه‌های نماینده عالی دولت طی این سفر سرزده بود.

دیگر خبرها

  • مسئولان قضایی با اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • مسئولان قضایی با متخصصین و اهالی فن در موضوعات مختلف مشورت کنند
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی