Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@10:26:38 GMT

شهردار مشهد شایعه استاندار شدنش را تکذیب کرد 

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۸۱۸

شهردار مشهد شایعه استاندار شدنش را تکذیب کرد 

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: کسی با این حجم از کار در مدیریت شهری می‌تواند به استاندار شدن فکر کند؟

محمدرضا کلائی امروز، ۳ مهرماه در حاشیه عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بزرگ شهری در شهرک‌های رجایی و باهنر مشهد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایسنا در  در خصوص اخباری مبنی بر تلاش‌ وی برای استاندار خراسان رضوی شدن در صورت رفتن علیرضا رزم حسینی به وزارت صمت گفت: این اخبار شایعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما بفرمایید کسی با این حجم از کار در مدیریت شهری می‌تواند به استاندار شدن فکر کند؟ 

وی  درمورد  مراسم امروز عنوان کرد: ما امروز مجموعه پروژه‌های «یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر را کلید زدیم». هرکدام از این پروژه‌ها در زمان مقرر خود آغاز و پایان خواهد یافت. هر کدام از پروژه‌ها ویژگی‌های خاص به خود را دارد. 

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: ۲۴۰۰  میلیارد تومان برآورد کلیه پروژهاست. بخشی از آن توسط مدیریت شهری و بخشی  توسط نهادهای ذی‌ربط و بخش دیگر آن توسط خیرین تامین می‌شود. 

کلائی در پاسخ به این سوال که «آستان قدس زمینی را به مساحت پنج هکتار در اختیار مدیریت شهری و شهر قرار داد تا  بیمارستان ساخته شود. چرا پس از گذشت هفت سال هنوز اتفاقی نیفتاده است؟»، تاکید کرد: آن زمین در حال حاضر به وزارت بهداشت داده شده و در چارچوب طرح‌های توسعه بیمارستانی وزارت بهداشت و درمان است. درخصوص برنامه‌ای که برای این زمین در نظر گرفته شده، باید از وزارت بهداشت بپرسید. آن زمین در مجموعه امیرآباد و ابتدای بلوار حر است. همان‌طور که فرمودید براساس مصوبات کمیته ماده پنج چند سال پیش، این زمین در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار مشهد وزارت بهداشت مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین نشست کارگروه راهبردی تبیین نقشه راه اقدامات سازمان با محوریت راهکارهای افزایش مشارکت مردم برای تحقق شعار سال گفت: مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند.

مسعود حیدری اظهار کرد: بدون شک تحقق دیدگاه مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت افزایش مشارکت مردم در پروژه‌های شهری که جهش تولید را در این بخش محقق می‌سازد، نیازمند دریافت دیدگاه‌های فعالان شهری و نخبگان بخش‌های مختلف است تا با مانع‌زدایی، تسهیل و تصحیح فرآیندها زمینه حضور و مشارکت مردم در پروژه‌های عمران شهری فراهم کند.

وی افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به منظور ساماندهی و تبیین چگونگی ترغیب مشارکت سرمایه‌گذاران و اقشار مختلف مردم در پروژه‌های شهری، کارگروه راهبردی تبیین نقشه راه اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان را تعریف کرده است و در نظر دارد با همراهی فعالان اقتصادی و نخبگان شهری نسبت به آسیب‌شناسی، بازتعریف برنامه‌ها و جذب ایده‌های خلاقانه با هدف رونق اقتصادی اقدام کرده تا زمینه مساعد برای تحقق عینی و عملیاتی شعار را فراهم سازد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تشریح ابعاد مختلف مشارکت مردم اضافه کرد: نقش مشارکت شهروندان در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و خدماتی مورد توجه مدیریت شهری است، بدون تردید هرچه میزان مشارکت شهروندان در اداره شهر بیشتر شود، علاوه بر افزایش حس تعلق آن‌ها به شهر به پیشبرد اهداف مبتنی بر توسعه پایدار شهری نیز می‌رسیم.

حیدری با بیان اینکه مشارکت مردم شرط ضروری یک جامعه توسعه یافته است، تاکید کرد: بررسی آسیب‌شناسانه مدیریت شهری می‌تواند در ارائه راهکارهای عملیاتی و به تبع آن توسعه و پویایی شهر و جامعه کمک کند تا با شناخت مناسب از ظرفیت‌ها، بستر مناسب برای ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه شهر را در ابعاد مختلف با مساعدت و مشارکت شهروندان فراهم سازد.

وی با اشاره به تغییر نگرش مدیران به سرمایه‌گذار از نگاه کارفرمایی به شریک راهبردی و مشارکت‌کننده اضافه کرد: سیاست‌های مدیریت شهری اصفهان برای عملیاتی‌سازی تحقق شعار سال شامل ارائه ایده‌های کاربردی و خلاقانه، جذب سرمایه‌های خرد شهروندان، ایجاد زمینه‌های تفاهم‌ها و تعاملات بیشتر با دیگر نهادهای شهر خواهد بود.

کد خبر 745143

دیگر خبرها

  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • کمک هزار میلیاردی دولت برای اجرای پروژه اتوبوس برقی در کرج
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • ماموریت شهرهای هوشمند هند
  • تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود