Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@04:36:44 GMT

طرز تهیه خورش آلوچه ماهی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۸۲۸

طرز تهیه خورش آلوچه ماهی

مواد لازم آلوچه    ۱ پیمانه رب گوجه ‌فرنگی    ۱ قاشق غذا خوری شکر    ۲ قاشق غذا خوری رب انار   ۲ قاشق غذا خوری نمک و فلفل   به مقدار لازم زردچوبه   به مقدار لازم پیاز بزرگ   ۱ عدد ماهی فیله بدون استخوان   ۲۰۰ گرم آرد   به مقدار لازم روغن  به مقدار لازم سیر   به مقدار لازم دارچین   به مقدار لازم طرز تهیه ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا آلوچه را در كمی آب خیس كنید.پیاز را خرد كرده و در مقداری روغن یا كره تفت دهید و زردچوبه و رب گوجه فرنگی را اضافه كنید و كمی تفت دهید تا عطر ادویه به مشام برسد.   ۲.آلوچه را با آبش اضافه كرده و سپس در صورت نیاز آب اضافه كنید تا روی آلوچه را بگیرد. سپس حرارت را كم كنید تا آلوچه‌ها خوب له شوند و جا بیفتند.   ۳.ماهی را به صورت مكعب‌ خرد كرده و در آردی كه با فلفل، زردچوبه، دارچین، پودر سیر و نمك مخلوط شده است بغلطانید و در كمی روغن سرخ كنید.   ۴.در انتها آلوچه‌ها را با قاشق له كرده و سپس رب انار و شكر را بیفزایید. پس از آن كه خورش جا افتاد و به روغن نشت، آن را در ظرف كشیده و ماهی سرخ شده را روی آن قرار دهید. سایر نکات اگر دوست دارید ماهی را در آرد سوخاری بغلتانید تا خوشمزه تر شود   بهتر است ماهی را قبل از پخت با آبلیمو و سایر مواد طعم دار كنید   در صورت تمایل شكر را از مواد اولیه حذف كرده و به خورش ابلیمو اضافه كنید.   منبع: پاپیون

منبع: پارسینه

کلیدواژه: غذای جنوبی ماهی آشپزی سبک زندگی پارسی خبر مقدار لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان

 سرهنگ " نجفعلی بارانی بیرانوند" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی گشور این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کرمانشاه –دلفان یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران به یک نفر از مسافران اتوبوس مشکوک و وی را مورد بازرسی قرار دادند.

 بارانی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از داخل وسایل شخص مسافر مقدار ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و مقدار یک کیلو ۹۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • پرورش 100 تن ماهی تیلاپیا در یک کارخانه ویتنامی (فیلم)
  • محققان آمریکایی ثابت کردند این روغن باعث سلامت قلب و مغز ، مفاصل، چشم‌ها و سیستم ایمنی می شود
  • آموزش شیرینی‌پزی / طرز تهیه حلوا زنجبیلی تبریز با مواد بسیار ساده
  • مصرف زیاد این ویتامین باعث نارسایی کلیه میشود!
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید
  • نحوه پخت و سرو کوسه ماهی توسط یک آشپز مشهور (فیلم)
  • کشف و معدوم سازی ۱۸۰ کیلوگرم روغن ضایعاتی در روداب
  • طرز تهیه ۴ مدل سوپ خوشمزه و مقوی برای افطار