Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، میرالم پیانیچ، ستاره جدید بارسلونا در مصاحبه با نشریه «اسپورت» کاتالونیا عنوان کرد بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است.

پیانیچ در مصاحبه خود گفت: از شانس بد نتوانستم به دلیل شرایط کرونا زودتر از این ها به اردوی تیم ملحق شوم. من خیلی خوب تمرینات فردی انجام دادم و اکنون با همبازی های جدید تمرین می کنم و همه چپز بر وفق مراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه در زمان پوست اندازی به بارسلونا آمده، گفت: آمدن به بارسلونا همیشه خوش شانسی است. بارسلونا همیشه مصمم به پیروزی در تمام رقابت ها است. درست است در فصل گذشته بارسلونا وضعیت خوبی نداشت البته تمام تیم ها به دلیل شرایط کرونا وضعیت مناسبی را تجربه نکردند.

هافبک بوسنیایی درباره انتقام بازیکنان بارسلونا از بایرن بعد از شکست 8 بر 2ف گفت: بازیکنان بارسلونا در کل دنیا مورد احترام هستند و نیازی ندارند چیزی را به کسی اثبات کنند. در بازی فوتبال اتفاقات رخ می دهد ولی شکست 8 بر 2 مقابل بایرن تلخ بود. من با بازیکنان بارسلونا صحبت کردم هیچکدام از آنها امید خود را از دست ندادند و امیدوارند روزی این نتیجه را جبران کنند.

پیانیچ درباره جدایی سوارس از بارسلونا، گفت: واقعا کار سخت شد چون سوارس یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. پر کردن جای خالی او به هیچ وجه آسان نخواهد بود. ما داریم درباره یکی از 3 مهاجم برتر دنیا صحبت می کنیم و امری سخت است.

هافبک مسلمان درباره کومان، سرمربی جدید بارسلونا، گفت: احساس خوبی با کومان داریم. تلاش می کنیم تا افکارمان به یکدیگر نزدیک شود. در شرایط کنونی باید با تمام قدرت در اولین بازی ظاهر شویم و با برنده شدن قدرتمان را نشان دهیم.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن پیانیچ بارسلونا سوارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!