Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه و ادب مسجد جامع روستای اسفید با بیان اینکه ما در کانون به دنبال کادرسازی و تربیت نیروهای انقلابی هستیم، گفت: تربیت نیروهای متعهد و مسجد محور، در راس فعالیت های کانون به شمار می رود.

«نجفعلی تاتار» مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه و ادب مسجد جامع روستای اسفید از توابع شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ما در کانون به دنبال کادرسازی و تربیت نیروهای انقلابی هستیم، افزود: تقسیم کار، سپردن مسئولیت به اعضای کانون، ایجاد روحیه تعاون و همکاری از جمله اولویت ها در مقابل مخاطبان کانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این کانون در سال 92 مجوز فعالیت دریافت کرد و در حال حاضر 130 عضو دارد، بیان کرد: با توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری کانون و ثبت اطلاعات در سامانه بچه های مسجد در حال حاضر امتیاز کانون به دوهزارو 400 رسیده و رتبه ما در شهرستان 12 و در استان 120 است.

 

تاتار با بیان اینکه مخاطبان کانون بیشتر نوجوانان و جوانان روستا هستند، به ارتباط و تعامل مطلوب با مدیران مدرسه و معلمان اشاره کرد و گفت: در برگزاری فعالیت های قرآنی و مسابقات فرهنگی سعی کرده ایم با مشارکت آموزش و پرورش و مدرسه روستا، برنامه های پرباری اجرا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اندیشه و ادب مسجد جامع روستای اسفید اضافه کرد: طی چند روز گذشته به نفرات برتر مسابقات قرآنی و نهج البلاغه مدرسه عقیل تاتار که حائز رتبه شده بودند از محل اعتبارات کانون، هدایایی تقدیم آنان شد.

 

وی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و بیان این مطلب که این موضوع در بسیاری از فعالیت ها تأثیرگذار بوده است، اظهارکرد: طی دوره های قبل فعالیت های قرآنی به صورت مستمر برگزار می شد اما امسال این فعالیت ها محدودتر شده است.

 

تاتار با بیان اینکه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی 26 رأس گوسفند به همت اهالی و خیران قربانی شد، افزود: گوشت های قربانی به همراه بسته های غذایی بین اهالی روستا توزیع شد.

 

وی با اشاره به شرایط پیش آمده و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی تصریح کرد: بیشتر سعی کرده ایم فعالیت ها را در فضای مجازی بارگذاری کنیم و در این راستا از جوانان تحصیل کرده روستا که در سایر نقاط کشور ساکن بوده و یا در حال تحصیل هستند هم بهره برده ایم.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اندیشه و ادب هنرمندان متعهد کانون مسجد تربیت نیروهای فرهنگی و هنری اندیشه و ادب فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین