Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:54:16 GMT

سه کتاب صوتی ارتش رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۹۱۵

سه کتاب صوتی ارتش رونمایی شد

به گزارش ایرنا، آیین رونمایی از سه کتاب صوتی ارتش با عناوین، "ما چهار نفر بودیم"، به قلم محمد رضا بیرنگ، "انتخابی دیگر" برگرفته از زندگی نامه سرلشکر یاسینی و "امیر آبادان" بر اساس خاطراتی از امیر سرتیپ جانباز منوچهر که‌تری به قلم علی اعوانی، در نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

در این مراسم، سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، سرتیپ محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا ۹ مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

برچسب‌ها دفاع مقدس مقاومت اقتدار 40 چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس مقاومت اقتدار 40 چهلمین سالگرد دفاع مقدس دفاع مقدس مقاومت اقتدار 40 چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دراین مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع زارچ برگزار شد سردار فتوحی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مقام گفت: شهید حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

 

وی افزود: شهید حجازی فرمانده چند وجهی بود یعنی هم در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و فرهنگی بسیار توانمند بودند. 

 

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به توان موشکی حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: سردار حجازی به نوعی پدر موشکی حزب الله تلقی می‌شد و شاید بتوان این‌گونه گفت که موثرترین چهره در تجهیز حزب‌الله به انواع موشک‌ها به ویژه موشک‌های نقطه‌زن، شهید حجازی بود.

دیگر خبرها

  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • سردیس امیر سپهبد شهید قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو