Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در حالی امشب باید به مصاف الشارجه برود که در برابر این تیم نیاز به کسب هر ۳ امتیاز دارد. یحیی در واقع باید امشب ترکیبی را راهی میدان کند که هم در برابر خط حمله زهردار تیم اماراتی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد و هم اینکه در برابر این تیم موفق به گلزنی شود.


در خط دروازه پرسپولیس بدون تغییر مقابل حریف قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک که در نهایت در سومین بازی و از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شد، این بار مقابل الشارجه به دنبال حفظ دروازه و کمک به صعود تیمش خواهد بود.

زوج خط دفاعی پرسپولیس در این بازی را کنعانی زادگان و شجاع تشکیل خواهند داد تا با خروج احتمالی سیدجلال حسینی، سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی این تیم قرار بگیرد. آقایی بعد از مصدومیت به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشته بود.  مدافع راست پرسپولیس در این بازی هم سیامک نعمتی خواهد بود تا دفاع چهار نفره سرخها شکل بگیرد.

در خط میانی هم احتمال تغییراتی وجود خواهد داشت. کمال کامیابی‌نیا این بار از ترکیب اصلی خارج می‌شود تا احمد نوراللهی محور خط هافبک سرخ‌ها شود و در کنار میلاد سرلک ضمن حفظ دروازه خودی به دنبال راهی برای تسلیم کردن حریف نیز باشند. احسان پهلوان در سمت چپ و بشار رسن در سمت مخالف دیگر انتخاب‌های احتمالی یحیی گل محمدی خواهند بود که این بار به شاگردان توصیه زیادی برای اضافه شدن به باکس تهاجمی و سود بردن از موقعیت ها را کرده است.


در خط حمله نیز باید باز هم شاهد حضور زوج عیسی آل کثیر و وحید امیری بود. زوجی که البته در ۳ بازی اخیر موفق به گلزنی نشده اند و این بازی پرسپولیس نیاز مبرمی به باز کردن دروازه الشارجه توسط آنها دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک،شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل کثیر

کد خبر 551939 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نساجی و تراکتور در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر از ساعت ۱۶:۳۰ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم خواهند رفت.

قائمشهری‌ها اوضاع چندان جالبی ندارند و تنها تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت‌نفت این تیم را در جایگاه ماقبل آخر جدول حفظ کرده است. یک برد، ۲ تساوی، ۲ شکست و تنها ۲ گل زده در ۵ بازی اخیر، نساجی را در اوج بحران قرار داده. شاگردان الهامی همچنین در ۳ بازی اخیرشان هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند تا بحران واژه‌ای کم‌رنگ برای توصیف شرح حال این روز‌های نساجی باشد.

ولواینکه حتی پیروزی هم باعث بهبود جایگاه جدولی نساجی نخواهد شد، اما بعد از شکست صنعت‌نفت مقابل پرسپولیس، مازنی‌ها فرصت این را دارند که با تیم قعرنشین اختلاف ایجاد کنند.

در نقطه مقابل تی‌تی‌ها هم شرایط چندان مطلوبی ندارند و تنها ۲ امتیاز از ۳ بازی اخیر خانگی عایدشان شده است. از طرفی جدایی خمس دوباره بی ثباتی را به نیمکت تراکتور هدیه کرده و این تیم باید با هدایت موقت محمد نصرتی پا به میدان بگذارد.

به روایت آمار:

۱۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۲ بازی را نساجی برده، ۵ مسابقه را تراکتور و ۴ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های نساجی و تراکتور ۲۵ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۸ گل از آن نساجی و ۱۷ گل سهم تی‌تی‌ها بوده است.

نکته جالب آنکه هر ۴ تساوی ۲ تیم با نتیجه مشابه ۱-۱ رقم خورده تا تقابل تراکتور و نساجی هیچ‌گاه صفر-صفر نباشد. به واقع نبرد ۲ تیم تاکنون بدون گل نبوده و باید دید آیا این روند روز جمعه هم حفظ می‌شود یا نه؟

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

نساجی: یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت

تراکتور: ۲ برد، ۲ مساوی و یک باخت

جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و نساجی با ۱۶ امتیاز رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی 

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد، محمد نادری، میلاد کر، رحمان جعفری، صفا هادی و امیرحسین حسین زاده.

tags # تراکتورسازی تبریز ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ