Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@10:31:56 GMT

نماز جمعه فردا در کاشان اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۶۹۹۸

نماز جمعه فردا در کاشان اقامه نمی‌شود

گروه استان‌ها- رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان از عدم برگزاری نماز جمعه فردا مورخ ۴ مهرماه خبر داد. - اخبار استانها -

علی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تداوم شیوع کرونا در شهرستان کاشان اظهار داشت: ضمن اشاره به تداوم شرایط هشدار کرونا در شهرستان کاشان اظهار داشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده و تصمیمات نهایی بر اساس بررسی ابعاد مختلف از سوی مسئولان مقرر شد تا نماز جمعه مورخ چهارم مهرماه در کاشان برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: تصمیمات اتخاذ شده به منظور حفظ سلامت شهروندان است و ما نیز تابع تصمیمات مسئولان به ویژه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان کاشان و مقامات بالاتر هستیم.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان کاشان با بیان اینکه پیش از این نیز نماز جمعه کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در حداقل زمان برگزار می‌شد، ابراز داشت: امید است نمازگزاران با بهترشدن شرایط منطقه کاشان از نظر ویروس کرونا از فیض نماز عبادی سیاسی جمعه بهره‌مند شوند.

نماز جمعه این هفته در سه شهر خراسان شمالی اقامه نمی‌شودنماز جمعه این هفته در 50 پایگاه شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شودنماز جمعه این هفته در 50 پایگاه شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه از تمامی شهروندان درخواست داریم تا توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان را به صورت کامل رعایت کنند گفت: تمامی متخصصان امر طبابت تاکید دارند تا به هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و از این رو از تمامی شهروندان درخواست داریم تا از ماسک در خارج از منزل استفاده کنند.

به گزارش تسنیم؛ کاشان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا نیز محدودیت‌هایی برای تمامی شهرستان‌های استان اصفهان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/801/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم

بخشی از راهپیمایی مردم شهر چرمهین استان اصفهان بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از حمله غیور مردان ایران اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری کشورمان را در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع: شهریار الهیاری چرمهینی - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود