Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سلیمان ایزدی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور از اجرای عملیات خط کشی در جاده‌های اصلی این شهرستان خبر داد و گفت:عملیات خط کشی در ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان نور  به اجرا در می‌آید.
او افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی جاده ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات عملیات اجرای خط کشی را در جاده‌های این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی به اقدامات ایمن سازی این اداره در جاده های این شهرستان اشاره و گفت: اقدامات ایمن سازی از قبیل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره از ابتدای سال تا به امروز بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور افزود: اجرای عملیات خط کشی در محور‌های پل زنگوله – بلده به طول ۲۷ کیلومتر به اجرا در آمد و در محورهای، بلده-هراز، بلده – رویان – نور، نور-چمستان -آمل به زودی به اجرا در می‌آید.
از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار ۷۰۰ کیلومتر در شهرستان نور قرار دارد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران عملیات خط کشی حوادث رانندگی شهرستان نور خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    صابر برهانی   گفت: در یک سال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد.

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب خط‌کشی شد و ۱۳۰ کیلومتر از این محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب بیجار سه‌راهی قرخلو تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود