Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ سوم مهرماه ۹۹ اعلام کرد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه سوم مهرماه _ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور سه هزار و ۵۲۱ مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۴۳۶ هزار و ۳۱۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۳۶۷ هزار و ۸۲۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۱۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون در کشور بر اثر بیماری کرونا ۲۵ هزار و ۱۵ نفر جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از تعداد مبتلایان شناسایی شده یک هزار و ۵۶۹ مورد، بستری‌های بیمارستانی به شمار می‌آیند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سه هزار و ۹۵۷ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۲۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 446098

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا انواع ویروس کرونا درمان کرونا علائم کرونا کرونا ویروس چیست انتقال بيماري کرونا آخرین اخبار کرونا واکسن کرونا کرونا چیست تشخیص کرونا منشا کرونا مبتلایان کرونا ویروس کرونا در ایران آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران انواع کرونا مقابله با شیوع کرونا دوران پسا کرونا شایعات کرونا تست کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا شیوع ویروس کرونا وضعیت سفید کرونا پاندمی کرونا تست غربالگری کرونا وضعیت هشدار وضعیت قرمز کرونا وضعیت زرد کرونا وضعیت قرمز کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ آمار ابتلا به کووید ۱۹ واکسن کووید ۱۹ پاندمی کووید 19 وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صدا و سیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن‌ها صبر و شکیبایی مسالت نمود.

کد خبر 6079816 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت