Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سوری الاهلی معتقد است که تیمش نتوانست آن بازی همیشگی اش را در برابر استقلال انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه نخست، استقلال که برای صعود به مرحله بعدی این بازیها نیاز مبرمی به پیروزی داشت، با 3 گل از سد تیم قدرتمند الاهلی عربستان گذاشت و به عنوان تیم دوم این رقابت ها، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما مهاجم سوری الاهلی معتقد است که تیم او نتوانسته آن بازی همیشگی اش را به نمایش بگذارد و غیبت چندین بازیکن در ترکیب این تیم، از عوامل شکست نماینده عربستان در برابر استقلال بوده است.


عمر السومه بازیکن سوری الاهلی بعد از این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: ما بازی را بدون هیچ فشار و استرسی انجام دادیم و سرمربی ما به چندین بازیکن اصلی تیم استراحت داد. تعدادی از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند، در این بازی حضور داشتند و البته این در حالی است که برخی از بازیکنان نیز در پست غیرتخصصی خود بازی کردند.


وی افزود: ما در بازی های آینده تلاش خواهیم کرد تا به مراحل بالاتر برسیم، اما مسابقه بعدی در مرحله حذفی است و در صورت باخت هیچگونه فرصت جبرانی نداریم. ما اگر می خواهیم به دیدار فینال برسیم، باید 3 دیدار را برگزار کنیم و در آنها به پیروزی برسیم. پس باید تمام توانمان را نشان بدهیم.


السومه ادامه داد: این باخت فرصتی برای تصحیح اشتباهات ما بود و سرمربی ما قطعا از این دیدار نکاتی را یادداشت کرده است که باید در کنار هم بنشینیم و به این نکات گوش دهیم. در دیدار با استقلال ما در سطح واقعی خودمان عمل نکردیم و با روشی متفاوت تر از دیدارهای قبلی، در مقابل این تیم ایرانی بازی کردیم. ما باید اشتباهاتمان را اصلاح کنیم تا با صعود به مراحل بالاتر، هوادارنمان را خوشحال کنیم.

الاهلی عمر السومه عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الاهلی عمر السومه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس و تماشایی ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

این دو تیم هفته گذشته در بازی رفت در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال روبروی یکدیگر قرار گرفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا بازی برگشت از حساسیت خاص و بسیار زیادی برخوردار باشد.

ونگر در گفتگو با بین اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی امشب آرسنال برابر بایرن مونیخ کاملا 50-50 است. بایرن اخیرا نشان داده است که در خانه در بوندسلیگا بسیار آسیب پذیر است و این موضوع مهمی برای آرسنال خواهد بود.

شاگردان توماس توخل در بازی مهمی برابر دورتموند در خانه شکست خوردند، بنابراین از اینکه بتوانند در خانه برابر حریف به پیروزی برسند ۱۰۰ مطمئن نخواهند بود. من همچنان فکر می‌کنم که آرسنال می‌تواند برابر بایرن به پیروزی برسد و به مرحله بعدی صعود کند.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این پیش‌بینی از عقلش است یا از قلبش گفت:« ترکیبی از هر دو.»

دیگر خبرها

  • زندی: اصلاً خوب نبودیم/ استقلال تیم یکدستی دارد
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد