Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:23:40 GMT

توصیه مرتضی فنونی‌زاده به پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۱۴۰

توصیه مرتضی فنونی‌زاده به پرسپولیسی ها

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ وقت تیم‌های عربی را رها نمی‌کند که فوتبال ایران را بچسبد. این یک موضوع قدیمی است و اشکال تا حدودی هم از خودمان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرتضی فنونی‌زاده مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است فکر کردن بیش از اندازه به بخشیده شدن مهدی بن‌عطیه ممکن است در دیدار بعدی برابر الشارجه به تیم محبوبش آسیب بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت خوش‌صحبت پرسپولیس حرف‌های جالب‌تری هم داشت که در ادامه می‌خوانید.

نظرتان در خصوص بازی پرسپولیس با الدحیل چیست؟

به هر حال اتفاقاتی قبل از بازی رخ داد که تمرکز پرسپولیس را به هم زد. من هم قبول دارم کارت قرمز مهدی بن‌عطیه نباید پاک می‌شد، اما حالا چه باید کرد؟

واقعاً چه باید کرد؟!

بازی با الدحیل تمام شد و باید آن را فراموش کرد. الان فقط و فقط باید به بازی الشارجه امارات فکر کرد.

آقای مرتضی فنونی‌زاده اما اگر مهدی بن‌عطیه بخشیده نمی‌شد چه بسا پرسپولیس با تمرکز و قدرت بیشتری بازی می‌کرد؟

این اتفاقات در آسیا طبیعی است. کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ‌وقت تیم‌های عربی را رها نمی‌کند که فوتبال ایران را بچسبد. این یک موضوع قدیمی است و اشکال تا حدودی هم از خودمان است.

چرا؟

شما از دوستان و مسئولان سابق و فعلی فدراسیون بپرسید در انتخابات ریاست AFC به چه کسی رأی دادند؟

فکر می‌کنیم شیخ سلمان بحرینی!

بله، وقتی خودمان به شیخ سلمان بحرینی رأی می‌دهیم همین می‌شود دیگر! اگر اشتباه نکنم آقایان مسئول وقت فدراسیون فوتبال با افتخار هم این موضوع را اعلام می‌کردند که به این بحرینی رأی داده‌اند. کسی که اسم خلیج فارس را از مصاحبه مربی پرسپولیس خارج می‌کند یا اینکه ۲ ساعت مانده به بازی با الدحیل کارت قرمز مهدی بن‌عطیه را می‌بخشد!

به نظر شما حرکت شجاع خلیل زاده اشتباه نبود؟

شجاع یکی از مدافعان پرقدرت و متعصب پرسپولیس است. من یکی سبک بازی او را خیلی دوست دارم، اما فکر می‌کنم بازی در سمت چپ خط دفاعی یک مقدار او را به هم ریخته بود. شجاع در دو بازی گذشته به عنوان مدافع وسط در تیم منتخب هفته آسیا قرار گرفته بود. درست است؟

بله، اما پس از مصدومیت سعید آقایی، پرسپولیس دفاع چپ نداشت و شجاع بالاجبار در سمت چپ خط دفاعی بازی کرد؟‌

می‌دانم ولی به هر حال شجاع یک دفاع میانی است. بازی در دفاع وسط با بازی به عنوان مدافع چپ خیلی فرق می‌کند.

عملکرد تازه‌وارد‌ها را چطور دیدید؟

در این بازی با الدحیل خیلی خوب نبودند. البته باید به نفرات جدید برای هماهنگی بیشتر زمان داد و ان‌شا‌ءا… همه بچه‌ها با یک پیروزی شیرین برابر الشارجه جبران مافات خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مرتضی فنونی زاده مرتضی فنونی زاده مهدی بن عطیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، امیرحسین صادقی بعد از پایان بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر کنم بعد از چند وقت دوری، دوباره ورزشگاه آزادی را از نزدیک دیدم. البته روی سکوهای پایین کمر درد گرفتیم. تمام ستون فقرات‌مان درد گرفت. اصلاً نه می‌شود نشست و نه می‌شود تکیه داد. با این حال به همه بچه‌های استقلال خسته نباشید می‌گویم. آنها سه امتیازی شیرین را گرفتند.

وی ادامه داد: به دقایق پایانی بازی نگاه نکنید، آخر بازی‌ها، فشار مسابقه وجود دارد. استقلال استحقاق این سه گل را داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. به همه هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سابقه کاپیتانی استقلال را دارد و حال و هوای امروز ورزشگاه با استقبال هواداران، روزهای بازی او را تداعی می‌کرد، گفت: ما پنج تا شش فینال تا قهرمانی لیگ برتر داریم. بارها و بارها گفتم با خود آقای نکونام عزیز هم صحبت کردم، امیدوارم اتحاد بین باشگاه، جواد نکونام و هواداران عزیزمان باشد و این پنج تا شش بازی به خوبی و خوشی بگذرد. قهرمانی دور از دسترس نیست و خیلی راحت می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم. اتفاقات خوب را با حضور هوادار می‌توانیم رقم بزنیم.

صادقی راجع به اینکه شرایط جدول مسابقات لیگ و نزدیکی امتیازات تیم‌ها، تصریح کرد: زیبایی فوتبال ایران به همین کورس قهرمانی است که پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوارم اتفاقات خوب برای تیم بیفتد. مطمئناً قرار است اتفاقات خیلی قشنگ‌تر بیفتد که ان‌شاءالله کمیته داوران، دوستان دیگر و اشخاصی که باشگاه استقلال را اذیت می‌کنند، رفتار دیگری داشته باشند. آنها جواد نکونام، باشگاه استقلال و داوری را تحت فشار می‌گذارند. دست پیش را می‌گیرند که پس نیفتند. من بلد نیستم مثل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس طبق پنج یا شش سال گذشته آنها، بگویم اینها نمی‌خواهند قهرمان شویم. فوتبال دیگر پروسه جدیدی است. آنها خسته نمی‌شوند؟!

وی افزود: اینها نمی‌خواهند قهرمان شویم؟! یعنی دوباره دنبال جام هستید؟ وزیر ورزش قبلی رفت و وزیر ورزش جدید آمده است. از این حرف‌ها نیست. از این حرف‌های اپیدمی نزنند. باشگاه پرسپولیس به این بزرگی و با این هواداران، تیم خوب و با این انسجام و قدرتی که دارند، مدیرعامل آنها بیاید بگوید، نمی‌گذارند دوباره قهرمان شویم. چه کسی با شما کار دارد؟

«بازیکنان استقلال بعد از بازی آلومینیوم اراک گفتند که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود.»‌، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به یادآوری این جمله از سوی خبرنگاری عنوان کرد:‌ بله، اگر کمک داور ویدیویی نیاورند، اینها شاید یک اتفاق خوبی برای‌شان بیفتد. دو ایراد فنی، داوری و کمک داور ویدیویی شاهکار است.

صادقی خطاب به هواداران استقلال تصریح کرد: امیدوارم هواداران باشگاه استقلال در این پنج تا شش هفته تیم را در شهرهای دیگر تنها نگذارند و بتوانند پشتوانه باشند تا قهرمان شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است به‌عنوان سرمربی تیم امید استقلال انتخاب شود، اظهار داشت: چه بگویم؟! ببینید چند سال است که با من صحبت می‌شود، ولی در آخر این اتفاق نمی‌افتد. نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود. امیدوارم در آخر این اتفاق بیفتد و بتوانم به خانه خودم برگردم. اگر بتوانم در فوتبال پایه به تیم کمک کنم از این کار دریغ نمی‌کنم. تجربیات‌مان را در اختیار جوانان این باشگاه قرار می‌دهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با سرمربی آبی‌پوشان گفت: جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب را بعد چند مدت دوری از فوتبال دیدم و با آنها صحبت کردم. جواد نکونام خیلی تحت فشار است. امیدوارم این اتفاقاتی که در جراید در قبال جواد نکونام، آقای خطیر و هواداران می‌افتد، باعث یک اتحاد قشنگی شود و حواس‌شان به جراید رقیب باشد. امیدوارم نگاه‌شان به جراید سیاه و خاکستری فوتبال ایران باشد. متأسفانه شرایط بد رقم می‌خورد، زمانی که استقلال در صدر جدول است، نمی‌گذارند قهرمان شود، اما وقتی استقلال از صدر جدول پایین می‌آید همه چیز به روال خودش است. از این جراید سیاه بترسند. من می‌دانم، اما نمی‌خواهم حرفش را بزنم، چون بعد از پنج سال قصد دارم به این فوتبال بیایم و کار کنم و نمی‌خواهم در این جراید سیاه بروم.

کد خبر 845609 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها