Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی قیصری، فرمانده انتظامی رامسر گفت: این حادثه در منطقه «بامسی» جاده گردشگری جواهرده رخ داده است. زن جوان ۲۷ ساله بروجردی هنگام تماشای مناظر طبیعی منطقه به داخل دره سقوط کرد و پس از انتقال به بیمارستان رامسر بر اثر شدید بودن جراحت‌ها فوت کرده است.

یک جوان گیلانی خردادماه امسال بر اثر سقوط از ارتفاع در مسیر جاده جواهرده جان باخته بود و سال گذشته هم سقوط یک دستگاه سواری پیکان به دره‌ای در همین منطقه چهار نفر را به کام مرگ کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای جواهرده در ‎ ۲۷کیلومتری شهر رامسر در استان مازندران در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا واقع است. مسیر دسترسی به جواهرده از منتهی الیه غربی شهر رامسر است که گردشگران برای رسیدن به آن از میان کوه‌های مشجر در امتداد دره‌های صفارود حرکت می‌کنند. این روستا علاوه بر زیبایی‌های فراوان طبیعی و داشتن چشمه‌سارها، قدمت تاریخی هم دارد که وجود گورستان‌هایی با قبرهای موسوم به گبری گویای آن است.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

کد خبر 551913 برچسب‌ها استان مازندران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، احمد زیار لاریمی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران منصوب شد. 

 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "در اجرای تبصره (3) ماده (7) قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد شورای استان، بدینوسیله جنابعالی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی استان مازندران منصوب می شوید.

توفیق شما را در عرصه خدمت به بخش کشاورزی از خداوند متعال خواستارم."

دیگر خبرها

  • یک جوان از پاراگلایدر در رامیان سقوط کرد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری