Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: اتحادیه اروپا هم مانند آمریکا اعلام کرد که لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس را به رسمیت نمی شناسد.به گزارش  النشره، الکساندر لوکاشنکو باوجود اعتراضات گسترده ای که علیه انتخاب مجدد او وجود دارد برای ششمین بار سوگند یاد کرد.اتحادیه اروپا اعلام کرد که لوکاشنکو را به عنوان رئیس جمهور قانونی بلاروس قبول ندارد و به رسمیت نمی‎شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزپ بورل ، کمیسر امنیت و سیاست خارجی اتحادیه اروپا اظهار داشت :اتحادیه اروپا از به رسمیت شناختن الکساندر پلوکاشنکو به عنوان رئیس جمهور بلاروس امتناع می ورزد.بورل پیش از این هم گفت: اتحادیه اروپا انتخابات ریاست جمهوری بلاروس را که در ماه اوت گذشته برگزار شد و الکساندر لوکاشنکو برنده آن اعلام شد به رسمیت نمی شناسد.وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه ساعاتی پس از ادای سوگند ریاست جمهوری «الکساندر لوکاشنکو» در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی را به عنوان رئیس جمهور قانونی بلاروس به رسمیت نمی‎شناسد.وزارت دفاع بلاروس در واکنش به اعتراضات اخیر داخی و خارجی علیه لوکاشنکو در بیانیه ای اعلام کرد: برخی از کشورهای همسایه بلاروس در تلاش برای تخریب و قطع روابط بین مینسک و مسکو هستند.وزارت دفاع بلاروس همچنین هشدار داد که لهستان و لیتوانی در روند بی ثبات سازی وضعیت در بلاروس نقش داشته اند.
منبع: ایلنا برچسب ها: آمریکا ، لوکاشنکو

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمریکا لوکاشنکو رسمیت نمی شناسد اتحادیه اروپا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است

رئیس جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنمی، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا طی مقاله‌ای در روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: اسرائیل قدرتمند‌ترین شریک ما در منطقه است و در صورت تضعیف ارتشش دست روی دست نخواهیم گذاشت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود سازد و تنها دولت یهودی در جهان را محو کند.

وی همچنین مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی دارای فناوری و آموزش لازم برای دفاع از اسرائیل است.

رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کندبایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه استبایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شددرخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره

جو بایدن همچنین نوشته مجلس نمایندگان آمریکا باید لوایح مربوط به امنیت اوکراین، اسرائیل و کمک به فلسطینی ها را تصویب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا
  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند