Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@09:04:40 GMT

ضرورت تقویت ارتباط با چین و روسیه

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۲۸۳

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  فداحسین مالکی با تاکید بر ضرورت انسجام کشورهای تحریم شده، اظهار داشت: ما باید به آمریکا و همپیمانانش پاسخ محکم و قاطع دهیم و در مقابل آنان بایستیم.وی ادامه داد: آمریکا با بسیاری از کشورها به ویژه اروپایی‌ها علیه کشور ما متحد شده و لازم است کشورهای تحریمی هم با انسجام با یکدیگر به آنان پاسخ جدی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسجام کشورهای تحریمی مقابل آمریکا ضروری است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها نه تنها تحریم‌های خود علیه کشورمان را کاهش نداده اند بلکه روز به روز آن را افزایش می‌دهند و بر این اساس باید در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

 

مالکی بیان کرد: از سوی دیگر در میان کشورهای تحریمی، کشورهای قدرتمندی چون روسیه و چین وجود دارد که ما باید ارتباط خود را با چنین کشورهایی تقویت کنیم و از این ظرفیت برای مقابله با تحریم‌ها به خوبی بهره ببریم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کشورهای تحریم شده باید از جنبه‌های گوناگون از جمله سیاسی، اقتصادی و نظامی ارتباطاتشان را تقویت کنند و در مقابل آمریکا و زورگویی‌هایش بایستند.وی گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر دریا و خشکی دارد که کشورهای تحریمی می‌توانند از این طریق تحریم‌های خود را دور بزنند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

 

مشرق

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: چین اقتصاد مجلس جام نیوز روسیه کشورهای تحریمی کشورهای تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نفت پاکستان : قاطعانه دنبال دریافت معافیت تحریمی ایران از آمریکا هستیم

وزیر نفت پاکستان با اعلام اینکه کار روی احداث خط لوله مرتبط با پروژه مشترک گازی با جمهوری اسلامی ایران به زودی آغاز می‌شود، افزود: اسلام‌آباد قاطعانه به دنبال دریافت معافیت تحریمی از آمریکا خواهد بود.   به گزارش ایرنا، مصدق ملک امروز دوشنبه طی گفت‌وگو با خبرنگاران حوزه انرژی در اسلام‌آباد اعلام کرد که پاکستان به زودی کار روی پروژه گاز ایران را آغاز می‌کند.   وی اظهار داشت که دولت موقت پاکستان اقدام برای ارائه درخواست رسمی به آمریکا جهت دریافت معافیت تحریمی ایران را به تعویق انداخته بود اما دولت فعلی این موضوع را با قدرت دنبال می‌کند.   مصدق ملک افزود: پاکستان قاطعانه پرونده معافیت تحریمی را پیگیری کرده و از آمریکا می‌خواهد که این مطالبه اسلام‌آباد را بپذیرد.   وی گفت که پاکستان به زودی کار روی خط لوله انتقال گاز از ایران را آغاز می‌کند و تلاش خواهد کرد که با راهکارهای سیاسی و فنی از سد تحریم‌های آمریکا عبور کند.   سخنگوی وزارت خارجه پاکستان هفته گذشته در واکنش به اظهارات مقام آمریکایی علیه همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد در حوزه انرژی‌، اعلام کرد: اسلام‌آباد نیازی به مشورت دیگران یا معافیت تحریمی ندارد و ما متعهد به انجام پروژه مهم انتقال گاز از جمهوری اسلامی ایران به پاکستان هستیم.   ممتاز زهرا تاکید کرد: تصمیم اخیر دولت پاکستان برای پیشبرد خط لوله گاز و احداث آن در محدوده خاک پاکستان یک تصمیم مستقل و آزاد است و این عملیات در خاک پاکستان به زودی اجرا خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • پوتین: هزینه دفاعی آمریکا و روسیه قابل مقایسه نیست
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • مسکو: در زمینه مذاکرات امنیتی به کشورهای دوست متکی هستیم
  • وزیر نفت پاکستان : قاطعانه دنبال دریافت معافیت تحریمی ایران از آمریکا هستیم
  • اتهام سنگین به صادق محصولی و تریلیادر شدنش | دهان‌شان از نفت تحریمی شیرین شده