Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:20:01 GMT

ورامین به مدیران انقلابی جهادی و متخصص نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۲۸۶

ورامین به مدیران انقلابی جهادی و متخصص نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با بخشدار مرکزی ورامین، دهیاران، شورای بخش و کارمندان بخشداری مرکزی ورامین با تاکید بر اینکه جلسه با دهیاران، شوراهای روستاها و بخشداری مرکزی باید تداوم داشته باشد اظهار داشت: لزوم تدوام این جلسات به دلیل است که روستاها منبع اصلی ایجاد شغل و حیات کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات عمیق کشاورزان و روستاییان گفت: ظاهر سازی و رسیدگی به معابر روستاها بسیار خوب است اما باید به مشکلات اساسی و مهم هم رسیدگی شود و فقط مشغول زیباسازی‌ها نشویم.

نماینده دیار ۱۵ خرداد افزود: خواسته‌ها و مطالبه‌های اصلی مردم روستاها باید دقیق بررسی شود که مشکلات کشاورزی مانند کود و بذر، اشتغال جوانان و آب شرب و کشاورزی جز اصلی خواسته‌های مردم روستاهای ورامین است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به اینکه مشکلات مردم روستاهای ورامین مانند راه‌های روستایی، حمل و نقل و ایاب و ذهاب مردم روستاها را در جلسات با مسئولان کشوری مطرح کرده‌ام بیان داشت: در دوران گذشته اقدامات و رایزنی‌های خوبی برای مسیرهای روستایی ورامین در نظر گرفته شده بود که متأسفانه سال‌ها پیگیری نشده ولی در جلسه با استاندار تهران مقرر شد این موارد دوباره اجرایی شود.

وی در خصوص متروی ورامین گفت: موانعی موجب شد که مترو تبدیل به قطار حومه‌ای شود که دنبال رایزنی برای استفاده بهینه از همین خطوط راه آهن هستیم اما باید بدانیم مردم مترو نیاز دارند نه قطار حومه‌ای که امروز وجود دارد.

نوش آبادی بیان داشت: برخی از شهرهای اطراف از پساب تصفیه خانه تهران که حق اصلی مردم دشت ورامین است بیشتر استفاده می‌کنند که در این مورد چند تذکر داده‌ایم و قرار است از محل تصفیه خانه شماره ۸ سهم ورامین، قرچک و پیشوا چند برابر شود و با شرایط امروز دشت ورامین و کمبود آب شرب باید به دنبال کیفیت و پایداری روستاها باشیم که با رایزنی‌ها امیدواریم سهم ورامین افزایش داشته باشد و قطعاً هدف ما اتصال آب سد ماملو به روستاهای ورامین است.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی بنده به عنوان نماینده مردم به مسائل مهمی ورود می‌کنم که برخی مسئولان شهرستان ناراحت می‌شوند، سخن ما مبتنی بر عقلانیت و حقوق مردم است و باید برای انتخاب مدیران بومی اقدام اساسی شود و برخی مدیران ورامین اصلاً تعصبی به ورامین ندارند و باید به دنبال مدیران انقلابی، جهادی و متخصص باشند، به اندازه کافی در کشور و درون شهرستان مدیر بومی داریم.

نوش آبادی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهرستان در درون خود شهرستان قابل حل است ولی نظارت و عملکرد مدیران درون شهرستان بسیار ضعیف است عنوان داشت: گاهی مشاهده می‌شود اختلافات درون ادارات ورامین بسیار زیاد است و باید این زنجیره مدیریتی در شهرستان اصلاح شود تا مدیران ادارات و نهادها بیشتر با هم هماهنگ باشند چرا که مشاهده می‌شود حتی رئیس یک اداره نظارتی بر اداره خود هم ندارند.

وی با بیان اینکه ورامین پشتوانه تهران است و تأمین مواد غذایی تهران توسط کشاورزان و دامداران ورامین یعنی اینکه ورامین دارای ظرفیت‌های بی بدیلی مانند نیروی انسانی است و نباید مدیران دولتی بومی ورامین گوشه نشین شوند اظهار داشت: روستاهای مانند باغ خواص، عبدل آباد و خورین ظرفیت تبدیل به شهر را دارند.

کد خبر 5032009

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نوش آبادی ورامین ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان دفاع مقدس اردبیل بیرجند مردم روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران

فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه و تقویت زیرساختی و نیروی انسانی در بخش درمان این شهرستان برای تأمین نیاز مردم و گردشگران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز _شنبه اول اردیبهشت_ در جلسه معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های امکاناتی و تأمین نیروی انسانی توانمند و متخصص در حوزه درمان این منطقه برای خدمت‌رسانی و رفع نیاز جمعیت ۷۰۰۰۰ نفری این شهرستان لازم است.

وی افزود: علاوه بر خدمات‌رسانی به مردم تیران و کرون، ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نیز از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید امکانات بهداشت و درمان این منطقه تقویت شود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و وقوع حوادث ترافیکی و نیاز مسافران به خدمات درمانی به تجهیزات و نیروی متخصص درمانی نیاز دارد.

محمدی‌کیا با اشاره به اینکه بیمارستان بهنیا تیران با امکانات زیرساختی نیازمند کادر متخصص است، تصریح کرد: اختصاص پزشک، پرستار و دیگر تیم درمان به این منطقه ضرورت دارد که دانشگاه علوم پزشکی در بخشی از نیاز همکاری داشته است.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی امام رضا (ع) تیران در دستور کار مدیریت شهرستان قرار دارد و با همکاری نماینده مجلس و مسئولان بهداشت و درمان پیگیری می‌شود اما تا بهره‌برداری از پروژه بیمارستان باید روند خدمت‌رسانی در این مرکز با بهترین کیفیت انجام شود.

فرماندار تیران و کرون تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌ها را نیز مهم خواند و اذعان داشت: اصل پیشگیری از بیماری‌های روحی و جسمی مورد توجه بهداشت و درمان شهرستان باشد و برای آن راهبرد ارائه کند.

محمدی‌کیا به تعامل مدیران دستگاه‌های اداری با همدیگر اشاره کرد و گفت: سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با روحیه مردم داری و تعاملی اهداف شهرستان را دنبال کند.

توجه دانشگاه علوم پزشکی به نیازهای بهداشتی و درمانی تیران و کرون

حمید گله‌داری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان نیز در این جلسه به موضوعات بهداشتی و درمانی تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیاز درمانی و بهداشتی این منطقه را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با احصا نیازها و ارائه برنامه برای رفع نیازها برنامه‌ریزی و مسیر توسعه را با همکاری مسئولان شهرستان پیگیری کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به توجه به نیازهای بهداشتی این منطقه خاطرنشان کرد: جذب نیروی بومی و توسعه امکانات در خانه‌های بهداشت برای پیشگیری از بیماری‌ها انجام شده و همین موضوع اقدام جدی در پیشگیری از بیماری‌ها محسوب می‌شود.

در این جلسه عباس قاری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون معرفی شد. سعید چمی پیش از این مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود که دو هفته پیش بر اثر بیماری فوت کرد.

کد خبر 746438

دیگر خبرها

  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • رصد آموزش امنیت سایبری به یک کارگروه دائمی نیاز دارد/ اگر حوزه سایبر متخصص باشد، امنیت سایبری فوق تخصص است!
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی