Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در آیین اهدای یک‌هزار دستگاه یخچال در قالب رزمایش خدمت و کمک مؤمنانه به مردم شهرستان بشاگرد که از سوی دفتر مقام معظم رهبری اهدا شد، عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا، در هفته دفاع مقدس امسال امکان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح نبود و رژه خدمت بهترین جایگزین این مراسم باشکوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات بی نظیر رزمندگان، شهدا و جانبازان به انقلاب اسلامی، افزود: ملت ما همه سختی ها را برای حفظ آرمان و باورهای ارزشمند به جان خریده است.

استاندار هرمزگان افزود: به لطف پروردگار امروز ملت ایران یک ملت مستقل، آزاده، آرمان خواه و بزرگی است که با داشتن رهبری خداجوی، شجاع و با تدبیر و اقتدار، کانون امید برای ملت های آزاده دنیا شده است.

همتی با بیان اینکه با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای و بین المللی مطرح شده است، تصریح کرد: با تلاش همه جانبه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، امروز در دورترین نقطه و در نزدیکترین منطقه به قلب دشمن، از توانایی بی نظیر برای دفاع و حراست از کیان ملت ایران برخوردار هستیم.

وی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با تلاش همه جانبه مردم، دولت و بنگاه‌های اقتصادی، در حوزه اقتصاد و قطع وابستگی کشور به نفت و درآمدهای نفتی، توانایی کشور را در مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن بیشتر کنیم.

همتی ضمن تمجید از صبر، استقامت و هوشمندی ملت ایران در عرصه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، گفت: بحمدلله ملت ایران با همین مقاومت ها در عرصه بین المللی شناخته شده است و به برکت این استقامت، هر روز به بزرگی این ملت و اقتدار انقلاب اسلامی افزوده می شود.

وی با اشاره به رسالت هر فرد مسلمان نسبت به تحقق شعائر و ارزش‌های اسلامی و با بیان اینکه دشمن در مقابل استقامت ملت ایران دچار استیصال و درماندگی شده است، اظهار داشت: ما در هر جایی که هستیم اعم از کارگر و کشاورز و یا خدمتگزار مردم در دستگاه‌های دولتی و ... باید برای شکوفا کردن استعدادها و ایجاد توانمندی های جدید در کشور تلاش کنیم که خوشبختانه امروز در حوزه سیاسی و دفاعی در اوج استقلال هستیم اما در حوزه فرهنگی، اقتصادی واجتماعی نیازمند تلاش جهادی و همت مضاعف تری هستیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه مهر خلیج فارس، بیان داشت: ما با استفاده از تجربیات راه اندازی شرکت نفت ستاره خلیج فارس عملیات اجرایی پالایشگاه جدید را آغاز کردیم و این در حالی بود که شرکت های خارجی از راه اندازی نفت ستاره خلیج فارس شانه خالی کردند و رفتند و فکر کردند یک مشت آهن پاره می ماند و آن را به عنوان اثر تحریم معرفی می‌کنند و گمان نمی کردند به دست توانای جوانان و مهندسان ایرانی، نفت ستاره خلیج فارس بتواند در دنیا بدرخشد اما بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا با تکیه بر همت والای جوانان ایرانی و به صورت ‌100درصد ایرانی ساخته شد.

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، رشادت رزمندگان و ملت شریف ایران در هشت سال دفاع مقدس را ستودنی دانست و گفت:  ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران موجب شد که کسی جرأت تعرض به اسلام و جغرافیای مقدس جمهوری اسلامی را نداشته باشد و مردم ایران در جهان سربلند باشند.

وی با تأکید بر حفظ و نشر دستاوردهای دفاع مقدس، بیان داشت: از کسانی که دفاع مقدس را می شناسند و یا در آن سهیم بودند درخواست دارم که دفاع مقدس را به عنوان یک هدیه الهی به نسل امروز ارائه کنند و نگذارند تحریف شود.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خدمات دولت در شهرستان بشاگرد، ضمن تمجید از عملکرد دکتر همتی استاندار هرمزگان، گفت: خدمات دکتر همتی  برای رسیدگی به امورات مردم در شهرستان بشاگرد، در طول مسئولیت نزدیک به چهار یا پنج استاندار گذشته بی سابقه و بی نظیر است  و خدا را شاکرم که چنین خدمتگزاران عزیز، ولایتمدار، مومن و متدینی در استان و کشور مشغول خدمت هستند.

سردار مارانی با بیان اینکه مردم بشاگرد در دفاع مقدس و در برهه‌های مختلف دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند، گفت: همانگونه که شما در دفاع مقدس ما را یاری کردید امروز نوبت ماست که شما را یاری کنیم و گوشه‌ای از محرومیت مردم نجیب و مومن بشاگرد را رفع کنیم.

گفتنی است، در قالب مرحله اول و دوم رزمایش خدمت و کمک مؤمنانه، بیش از یک‌هزار دستگاه یخچال به مردم شهرستان بشاگرد از سوی دفتر مقام معظم رهبری اهدا شد.

انتهای پیام/88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه توزیع یخچال نیروی دریایی هرمزگان بندرعباس شهرستان بشاگرد انقلاب اسلامی خلیج فارس ملت ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش، به مناسبت روز ارتش گفت: همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دور سازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دور سازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

کد خبر 745135

دیگر خبرها

  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است