Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اولویت‌های مرحله سوم کمک مومنانه ،کمک رسانی به اشتغال، درمان، آزادسازی زندانیان و ازدواج آسان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، محمد زهرایی، رزمایش کمک مومنانه را تجلی رفتار الگویی بسیج معرفی و اظهار داشت: این رزمایش از نیمه شعبان در یگان فعالیت 54 هزار پایگاه مقاومت در مساجد آغاز شده است و همچنان ادامه دارد

وی افزود: در مرحله نخست این رزمایش که تا پایان ماه رمضان بود 7 میلیون و 150 هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: مرحله دوم نیز در 3 ظرفیت زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر در حال انجام است و سبد حمایتی شامل بسته معیشتی، کارت هدیه، جهیزیه، تسهیلات اشتغال، لوازم التحریر و کیف و کفش در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

647 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان فارس توزیع شدبرگزاری رزمایش کمک مومنانه در فدراسیون هندبالمراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برگزار شد

وی ادامه داد: در طول دو ماه، یک میلیون و 990 هزار بسته معیشتی توزیع شده و قرار است تا پایان دهه پایانی صفر 20 هزار جهیزیه توزیع شود.

سردار زهرایی با بیان اینکه مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در بسیج عینیت می‌یابد گفت: این شبکه مویرگی مردم با الزام رفتار نمی‌کند بلکه با الهام رفتار می‌کند.

رئیس سازمافن بسیج سازندگی کشور در پایان گفت: بسیج براساس اقتضائات و شرایط، آتش به اختیار عمل می‌کند و الگو‌هایی که ارائه می‌دهد، قابل تکثیر است.

انتهای پیام/115/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال بسیج سازندگی ویروس کرونا آذربایجان شرقی بحران بیکاری و اشتغال بسیج سازندگی ویروس کرونا آذربایجان شرقی رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور