Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@14:18:47 GMT

حضور جادوگر در جام دیپلمات‌ها +عکس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۳۶۶

حضور جادوگر در جام دیپلمات‌ها +عکس

مسابقات تنیس جام دیپلمات‌ها از نهم تا یازدهم آبانماه در ارشا کلاب برگزار می‌شود و علی کریمی ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در این رویداد که دیپلمات‌های تنیس باز از سفارت‌خانه‌های مختلف شرکت می‌کنند، حضور افتخاری خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تنیس ، رشته تنیس یکی از ورزش‌های مورد علاقه فوتبالیست‌های ایرانی بوده بطوریکه از دیرباز حتی در اوج دوران فوتبال خود، تنیس را بصورت تفریحی دنبال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دادکان، ناصر نوآموز، هادی عقیلی و بسیاری دیگر از فوتبالیست‌ها حتی این ورزش را به دلیل استمرار در تمرین به خوبی بازی کردند و به ورزشکاران قابلی در این رشته تبدیل شدند.

غلامحسین نوریان رییس اسبق فدراسیون تنیس هم از جمله قدیمی‌های فوتبال که حتی سابقه بازی در المپیک ١٩٦٤ را هم دارد از جمله فوتبالی‌های رییس فدراسیون تنیس بوده است.

علی کریمی که در دوران فوتبال لقب جادوگر را هم دریافت کرد یکی از اخرین فوتبالیست‌های تنیسی شده که از چند ماه گذشته در دوران فراغت از فعالیت‌های فوتبالی بصورت جدی تنیس را دنبال می‌کند و علاقمند به این رشته شده و این روزها تمرینات منظمی در آرشا کلاب که از مجموعه‌های کم نظیر تنیس در ایران است ،سپری می کند.

فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون تنیس هم که از اهالی پیشین این رشته مهیج محسوب مَی شود و سابقه فعالیت در فدراسیون را پیش از این به عنوان سرپرست تیم ملی تنیس همچنین مشاور رییس فدراسیون داشته است ، و اتفاقا سابقه حضور در تیم فوتبال جوانان پرسپولیس را دارد اکنون خبر از برگزاری جام دیپلمات ها در آرشا کلاب می دهد که قرار است نهم تا یازدهم آبان ماه با حضور دیپلمات های فعال در ایران برگزار شود و علی کریمی هم به عنوان یکی از اسطوره های فوتبال ایران و بازیکن مطرح در قاره کهن که سابقه بازی در بایرن مونیخ را هم دارد، در این جام حضور افتخاری خواهد داشت.

فرزین ضیا آذری در دهه هفتاد با قرار گرفتن در درون دروازه پرسپولیس، دوران فوتبالی خود را آغاز کرد و حتی قابلیت‌های زیادی را برای ورود به تیم بزرگسالان نشان داد اما با قبولی در کنکور پزشکی به دوران فوتبالی خود پایان داد و تنیس را به عنوان ورزش محبوب خود در کنار پزشکی ادامه داد تا اینکه اکنون در سمت دبیری فعالیت‌های این رشته را هدایت می‌کند.

دبیر فدراسیون که برای هماهنگی امور مربوط به برگزاری جام دیپلمات ها به آرشا کلاب رفته بود ، عصر چهارشنبه دوم مهرماه یک عصر پاییزی رقابتی را در یکی از زمین هاردکورت آرشا کلاب با علی کریمی سپری کردند و یک بازی مهیج را رو در روی هم پشت سرگذاشتند.

علی کریمی این روزها با جدیت تنیس را دنبال می کند و حضور افتخاری او در جام دیپلمات ها هم جالب توجه خواهد بود .

چه بسا اکنون که علی کریمی هم وارد دنیای تنیس شده به زودی شاهد رقابت جدی تر علی کریمی و دیگر پیشکسوتان فوتبالی تنیس هم باشیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: علی کریمی پرسپولیس جام دیپلمات ها فدراسیون تنیس دوران فوتبال علی کریمی تنیس هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با توجه به اینکه تیم کمتر از ۱۲ سال ایران در دو بخش دختران و پسران خود را آماده حضور در رقابت‌های تنیس غرب آسیا در اردن می‌کرد، شرکت هواپیمایی امارات ساعاتی پیش خبر از لغو پرواز خود داد تا حضور ایران در این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.
فرشاد صفتی با اشاره به شرایط موجود و نبود زمان کافی برای اعزام کاروان تنیس ایران به رقابت‌های غرب آسیا گفت: طبق برنامه قرار بود سفر تیم ملی کشورمان بامداد یکشنبه انجام شود اما این سفر ساعاتی قبل از پرواز، لغو شد.
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تنیس ادامه داد: با دستور رئیس فدراسیون و هماهنگی بخش‌های مختلف مقرر شد با بررسی همه شرایط و پیگیری سفرهای مختلف، راه‌های رسیدن به اردن در مدت زمانی که تیم ملی نیاز داشت در دستور کار قرار گیرد که در نهایت این تلاش‌ها به ثمر نشست و تیم ملی ایران با پروازی جایگزین، فردا ساعت ۹:۴۵ تهران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد تا از آنجا راهی اردن محل برگزاری رقابت‌های غرب آسیا شود.
وی تصریح کرد: با این برنامه‌ریزی جدید، مشکلی در روند اعزام ملی‌پوشان به وجود نخواهد آمد. تیم فردا راهی اردن می‌شود تا طبق برنامه روز دوشنبه، سوم اردیهشت تمرین خود را برگزار کند تا در روز سه شنبه، چهارم این ماه آماده رویارویی با حریفان خود شوند.
گفتنی است رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا در شرایطی به میزبانی اردن برگزار خواهد شد که تیم دختران و پسران کشورمان قرار است از ۳ تا ۸ اردیبهشت‌ماه به مصاف رقبای خود بروند.

کد خبر 6083881

دیگر خبرها

  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند
  • لغو پرواز ملی پوشان تنیس به اردن