Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش آموز در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادنیوز، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه شهید فهمیده (بسیج دانش آموزی شهرستان) یادواره شهدای دانش آموز در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آبادغرب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حجت الاسلام بدری مسئول تعلیم وتربیت سپاه اسلام آبادغرب درخصوص هفته دفاع مقدس و رشادت های شهدا به ایراد سخن پرداخت و به حماسه شهدا در طی جنگ تحمیلی اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش مهم امنیت در جامعه گفت:  امنیت حال حاضر ما بدون وجود شهدا امکان نداشت و این شهدا بودند که باعث وجود آرامش در کشور شدند و امروزه مدافعان حرم نیز مانند شهدای دفاع مقدس برای حفظ امنیت و آرامش ما جان خود را فدا کردند.

در خاتمه مراسم نیز با مداحی و سینه زنی دانش آموزان، پخش وصیت نامه شهدا نیز در جمع مدعوین حال و هوای معنوی خاصی به مراسم بخشید.

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلام آبادغرب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان

سیدحسین موسوی مدیرآموزش وپرورش هندیجان گفت: جشن تکلیف فرشته های ۹ ساله شهرستان هندیجان با اجرای برنامه های متنوع و مفرح و به یاد ماندنی با زبان و اجرایی نو و جذاب برگزار گردید.

او افزود : معارف ناب دین اسلام را به زیبایی باید به نسل جدید منتقل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل