Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:02:51 GMT

تجهیر ۵۰ خانه ورزش روستایی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۳۸۷

تجهیر ۵۰ خانه ورزش روستایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مراسم اعزام کاروان تجهیزات اهدایی هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به ۵۰ باب خانه‌های ورزش استان، در گلستان شهدای اصفهان انجام شد.

مهدی اسدی، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز ۵۰ باب خانه‌ی ورزش روستایی به لطف خدا تجهیز می‌شود، افتخار می‌کنیم که در هر روستا یک خانه ورزش احداث می‌شود؛ تا این لحظه نزدیک به ۵۰۴ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان به لطف تمامی دستگاه‌ها احداث شده و این آمار نشان دهنده پیشتازی استان اصفهان در کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان ادامه داد: نیمی از هزینه‌های لوازم‌های ورزشی را کارخانه ذوب‌آهن تقبل کرده است، در سال جاری ۹۸ خانه ورزش روستایی احداث شد.

سید محمد طباطبایی نیز در حاشیه این مراسم اذعان داشت: بحث توسعه فرهنگ ورزش روستایی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان است، خوشبختانه استان اصفهان در راه توسعه خانه‌های ورزش روستایی پیش‌گام و پیش قدم بوده است، امیدوارم با تجهیز بیشتر خانه‌ها بتوانیم نقش خود را به درستی ایفا کنیم؛ در حوزه رسانی باید خدمت‌دهی به خوبی اجرا شود.

سردار مجتبی فدا،  نیز در این مراسم عنوان داشت: فعالیت خوبی انجام شده است، ولی در قبال کاری که شهدا کرده‌اند کار نسبتا کمی است؛ در اصفهان خانواده‌های زیادی شهدا را به انقلاب تقدیم کردند و خم به ابرو نیاورده‌اند، باید بر روی هرکدام از نام یکی از شهدا قرار می‌گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تشریح کرد: شهدای باید الگوی جوانان قرار بگیرند، باید ایثار و استقامت شهدا سرمشق جوانان قرار بگیرد تا بتوانند در تمام زمینه‌ها خوش بدرخشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان خانه ورزش روستایی مهدی اسدی مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان هفته دفاع مقدس استان اصفهان ورزش روستایی خانه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نفر در ایران مستاجر هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

روح الله اکبری شامگاه پنج شنبه در مراسم آماده سازی ۳۰۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شاهرود ضمن بیان اینکه ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستأجر هستند، ابراز داشت: یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم کمک به خانه دار شدن مستأجران است.

وی ضمن بیان اینکه برای تأمین مسکن مستأجران زمین مسکونی در نظر گرفته شده است، افزود: ۷۲ هزار هکتار زمین شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی برای این امر در نظر گرفته شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه در تلاش هستیم تا در گام نخست از تعداد مستأجر یک میلیون و ۸۰۰ نفر را صاحب خانه کنیم، ابراز داشت: ساخت چهار میلیون خانه طرح نهضت ملی مسکن در تکلیف دولت سیزدهم قرار دارد.

اکبری ضمن بیان اینکه این زمین‌ها در نقاط خوب شهر‌ها و روستا‌ها تعبیه شدند، تصریح کرد: ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار زمین زمین در موقعیت شهری طراحی و ۲۴ هزار هکتار زمین نیز در حال ساخت است.

وی افزود: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی نیز برای ۴۹۰ هزار واحد دیگر اقدام دولت سیزدهم برای توجه به توسعه روستا‌ها است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه