Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتظری گفت: بدون توجه به تولید و جذب سرمایه گذار و تنها با تکیه بر منابع دولتی نمی توان راه پیشرفت را طی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» ظهر امروز(پنج شنبه ۳ مهر) در بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس برای رفع مشکلات امروز استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز نیز زمان جنگ است و خرمشهرهای متعددی پیش روی ما است و باید برای رفع مشکلات موجود در جنگ اقتصادی و فرهنگی کوشا باشیم.


وی تاکید کرد: اگر می خواهیم فاتح خاکریزهای جنگ امروز باشیم باید به مسائل ملی توجه کنیم، به طور قطع استان گلستان بدون توجه به مسائل ملی روی تحول را نخواهد دید.


منتظری به همت جهادی در بین مسئولان تاکید کرد و  گفت: باید دست های یکدیگر را بفشاریم تا غبار محرومیت از چهره گلستان پاک شود.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به دلیل ضعف و ناکارآمدی برخی مدیران امروز سرمایه اجتماعی ما رو به کاهش است و بین قوه قضاییه، مجریه و مقننه بهترین نقش را در تامین و رضایتمندی سرمایه اجتماعی قوه مجریه برعهده دارد.


وی یادآور شد: مدیران باید از سرمایه اخلاقی خود برای تکریم ارباب رجوع استفاده کنند، ما با محدودیت های مالی مواجه هستیم نه محدودیت های اخلاقی لذا با تکریم ارباب رجوع می توانیم تا حدودی زمینه رضایتمندی مردم را رقم بزنیم.


منتظری با تاکید بر اینکه بدون توجه به تولید و جذب سرمایه گذار و تنها با تکیه بر منابع دولتی نمی توان راه پیشرفت را طی کرد، ابراز داشت: شاید در مجموع پهن کردن فرش قرمز انرژی منفی به همراه داشته باشد اما انداختن فرش قرمز زیرپای سرمایه گذار اقدام خوبی است.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: تصویر بیرونی برای ورود سرمایه گذار به گلستان خوب نیست و وضعیت طوری است که فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس منتظری غلامرضا منتظری تولید پیشرفت بدون توجه سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، ترجمه: پویا احمدی | شرکت Lucid Group یک میلیارد دلار از بزرگترین سرمایه‌گذار خود، وابسته به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی، کمک نقدی دریافت می‌کند و به این خودروساز برقی مشکل دار در این برهه از زمان، کمک شایانی انجام می‌شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IWb

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • توجه به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!