Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توئیتری به سخنان ترامپ در خصوص عدم انتقال آرام قدرت در این کشور در صورت شکست وی در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

در پیام توئیتری رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در اشاره به سخنان ترامپ آمده است: رئیس جمهور آنقدر دلبسته به قدرت است که به انتقال آرام قدرت متعهد نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل است که او در جستجوی حذف میلیون‌ها رأی است.

وی در ادامه این پیام نوشت: حزب جمهوریخواه نیز آنقدر بزدل است که نمی‌تواند حتی یک کلمه حرف بزند، اما ما در مقابل، با این رویه مبارزه می‌کنیم. آمریکا به مردم آن تعلق دارد.

گفتنی است، ترامپ پیشتر در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا به انتقال صلح‌آمیز قدرت متعهد می‌شود، بار دیگر رای‌گیری پُستی را هدف انتقاد قرار داده و گفت: من در مورد برگه‌های رای صراحتاً شکایت کرده‌ام. آن‌ها فاجعه هستند.

وی ادامه داد: برگه‌های رای را کنار بگذارید و نه یک انتقال قدرت، بلکه ادامه بسیار صلح‌آمیز قدرت خواهید داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: آدام شیف ترامپ انتقال قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ