Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:56:31 GMT

کمبود امکانات در پزشکی قانونی استان تهران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۴۸۰

کمبود امکانات در پزشکی قانونی استان تهران

ایسنا/تهران مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: پزشکی قانونی در استان تهران به خصوص در بخش نیرو و امکانات با محدودیت‌هایی مواجه است که انتظار داریم پزشکی قانونی در تصمیم گیری‌ها و اختصاص اعتبارات، امکانات و نیروی انسانی ویژه دیده شود.

مهدی فروزش ظهر پنجشنبه ۳ مهرماه در نشست بررسی مشکلات پزشکی قانونی شهرستان قرچک بیان کرد: وظیفه پزشکی قانونی بسیار حساس بوده و نقش این اداره در حفظ امنیت بسیار تاثیرگذار و مهم است، اما با همه این موارد جزو مظلوم‌ترین دستگاه‌ها محسوب شده و متأسفانه در ردیف آخر تخصیص اعتبارات قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به طور متوسط سالیانه در استان تهران ۲۴۰ هزار پرونده در پزشکی قانونی بررسی می‌شود. ۵۵ درصد کل پرونده‌های کشور در کمیسیون پزشکی استان تهران رسیدگی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان قرچک با وجود حمایت‌های فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی، این اداره به لحاظ تجهیزات سخت افزاری دارای مشکلاتی است که درخواست داریم همچون گذشته برای رفع مشکلات این اداره که جزو الزامات اساسی هر منطقه است اهتمام کافی وجود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشكي قانوني پزشکی قانونی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران