Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی جباری ، درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان و راهیابی این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم در تمام نقاط عملکرد خوبی داشتیم. هافبک‌های استقلال اجازه بازیسازی به حریف ندادند و در خط جلو نیز از موقعیت‌های‌مان استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دفاع، ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شود، اما در مجموع بازیکنان شاداب بودند و خوب کار کردند. نتیجه این خوب کار کردن، برد پرگل بود.

وی افزود: استقلال در بازی با الشرطه هم باید برنده می‌شد، اما در نیمه نخست به مشکل خورد و نتوانست در نیمه دوم به گل برتری دست پیدا کند. در دیدار با الاهلی از خط دروازه گرفته تا فوروارد، بازیکنان نمایش خوبی داشتند. استقلال با برنامه بازی کرد و توپ را خیلی خوب در زمین به جریان می‌انداخت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با شانس آبی‌پوشان برای موفقیت در مراحل حذفی تصریح کرد: اگر استقلال همانند بازی با الاهلی باشد و اشتباهاتش را کمتر کند، می‌تواند به مراحل بالاتر برود. تنها مسئله استقلال، خط دفاعی است که در بازی با الاهلی هر زمان که بازیکنان این تیم به محوطه جریمه می‌آمدند، مشکل‌ساز می‌شدند. نباید به حریفان به راحتی فضا بدهیم.
بیشتر بخوانید: وضعیت غفوری امروز مشخص می‌شود/ نامجومطلق روی بازیکنانش ریسک نکردجباری در خصوص اینکه مجید نامجومطلق در شرایط بحرانی پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی هدایت استقلال را پذیرفت و برخی انتظار صعود آبی‌پوشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند، گفت: نامجومطلق استقلالی است و هر فردی که استقلال است، باید کمک کند. کسی که کمک نمی‌کند، در فکر مسائل دیگر است. نامجومطلق گفته هر چه دارد از استقلال است. او سال‌ها در استقلال بازی کرده و جای تعجب ندارد که هدایت تیم را پذیرفته است.

وی در پایان گفت: صعود استقلال را تبریک می‌گویم و امیدوارم پرسپولیس نیز حریفش را شکست دهد تا حداقل دو نماینده در مرحله حذفی داشته باشیم. منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک السد با حزباوی و 9 گل!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد در حالی که برای دومین بازی متوالی محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم الثمامه دوحه به مصاف الاهلی رده نُهمی رفت.

السد که در تلاش برای کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و نزدیک شدن به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود، نیمه اول را با نمایش کاملا هجومی پشت سر گذاشت و با گل‌های اکرم عفیف، یوسف عبدالرزاق و گیلهرمه و یک گل مردود توسط عفیف، توانست به برتری 3 بر یک مقابل الاهلی برسد.

در نیمه دوم یاران حزباوی هجومی‌تر از قبل و توفانی کار کردند و توانستند بهترین عملکردشان در این فصل را به نمایش بگذارند و 6 بار دیگر توسط بغداد بونجاح (سه بار)، اکرم عفیف، الیاس حسنی و گل به خودی محمد اسحاق به گل برسند و مهم‌ترین برد را کسب کنند.

تیم فوتبال السد با کسب پیروزی 9 بر یک در خانه تیم الاهلی که یک اخراجی هم در این بازی داشت، 46 امتیازی شد تا بخاطر اختلاف پنج امتیازی با الریان و الغرافه و با توجه به باقی ماندن دو مسابقه از این فصل، در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد در دیدار مقابل الاهلی حضور 74 دقیقه‌ای و موثر در زمین داشت و هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

دیگر خبرها

  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ستاره قرمز‌ها چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!