Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خشایار نیکزادفر روز پنجشنبه در دیدار با استاندار اردبیل با اشاره به دسترسی شهرستان‌های شمال استان به کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و حوزه قفقاز بیان کرد: این ظرفیت بالایی برای منطقه به‌شمار می‌رود و با توجه به آن آمادگی داریم تا در شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی، پارس‌آباد و مشگین‌شهر پروژه‌های گردشگری اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه مجتمع خدماتی رفاهی در استان اردبیل افزود: با توجه به مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار و وجود گمرک بین‌المللی در این شهرستان، سه سرویس بهداشتی با مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در بیله‌سوار احداث شده که در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
اکبر بهنامجو  هم  اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های عمرانی در راستای رونق و توسعه صنعت گردشگری در استان که توسط این شرکت در حال انجام بوده، شایسته قدردانی است و زمینه برای رونق این صنعت را در استان فراهم می کند.
او با اشاره به اجرای طرح‌های گردشگری توسط شرکت مادرتخصصی ایرانگردی در استان بیان کرد: صرف هزینه ۹۰ میلیارد ریالی برای احداث ۱۰ مجتمع رفاهی توسط این شرکت در شهرستان‌های مختلف استان با جانمایی مناسب، افزایش خدمات‌دهی کیفی به گردشگران را به دنبال دارد.
استاندار اردبیل با اعلام حمایت از فعالیت‌های این شرکت در سطح استان گفت: با رایزنی‌های انجام شده تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد تا املاک و ساختمان‌های بلاتکلیف شرکت ایرانگردی و جهانگری در استان تعیین تکلیف شده و مشکلات آنها در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران و توسعه اقتصادی شهرستان‌ها حل و فصل شود.
 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز با اشاره به احداث ۱۰ مجتمع خدماتی در سطح استان گفت: بیش از ۴۰ مجتمع خدماتی تاکنون در استان اردبیل احداث شده اما اغلب به دلیل نبود دیدگاه کارشناسی جانمایی مناسبی نداشته‌اند که با توجه به آسیب‌شناسی انجام‌شده احداث این ۱۰ مجتمع در محل مناسبی آغاز شده است.
نادر فلاحی  افزود: با توجه به اینکه بهترین جانمایی برای این مجتمع‌ها انجام شده و از ابتدا با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده که این امر جلوی تخریب آن را با نگهداری مناسب گرفته است و نیز با توجه به تقویت ارتباط مناسب شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی با مردم انتظار می‌رود که بتوانیم بهترین نتیجه را از احداث این مجتمع‌ها به دست آوریم.

برچسب‌ها استان اردبیل میراث فرهنگی جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل میراث فرهنگی جهانگردی استان اردبیل میراث فرهنگی جهانگردی اخبار کنکور استان اردبیل شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امامی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد به رشد ۴۱ درصدی عملکرد مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری و هیأت دولت به شهرستان گناباد در حوزه آبرسانی اشاره و اظهار کرد: برای دور نخست سفر استانی ۵۰۰ میلیارد ریال طرح برای شهرستان گناباد تعریف شده بود، در حالی که افزون بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال طرح در حوزه آبرسانی در این شهرستان در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با بیان اینکه ۷۰ درصد از آب مورد نیاز مناطق شهری و روستایی گناباد از طریق خط انتقال و ۳۰ درصد از سایر بخش‌ها تأمین می‌شود، بیان کرد: ۱۶ کیلومتر از خط انتقال آب این شهرستان تعیین تکلیف شده و ۱۶ کیلومتر آن فرسوده و نیازمند اصلاح است.

وی با بیان اینکه گناباد از شهرستان‌های پیشگام در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است افزود: تأمین زیرساخت‌های آبرسانی واحدهای نهضت ملی مسکن و رفع مسائل و مشکلات آبرسانی این واحدها رویکرد مهم فعالیت‌های این شرکت است.

امامی میزان برداشت سالانه آب از چهار هزار و ۵۰۰ چاه آب شرب استان خراسان رضوی را ۱۴ هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه عنوان و تصریح کرد: با هدف تأمین آب شرب پایدار و کاهش مشکلات این بخش بیش از سه هزار میلیارد ریال طرح توسط شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در یک سال اخیر در شهرستان‌های استان اجرا شده است.

کد خبر 6088147

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری