Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: یادواره شهید گمنام تدفین شده در «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» جهرم برگزار شد.

«محمد کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی را پاس داشت و به برگزاری یادواره شهید گمنام تدفین شده در این یگان اشاره کرد که شب گذشته با حضور خیل مشتاقان شهدا برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم افزود: همچنین در این یادواره یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد پاسدار «شهید حاج قاسم سلیمانی»، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت نیز در این برنامه گرامی داشته شد.

 

وی روایتگری «لطف الله یداللهی» از یادگاران دفاع مقدس و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) را از دیگر برنامه های این آیین عنوان کرد و گفت: این برنامه با حضور مردم، پاسداران و خانواده شهدا در جوار مرقد شهید گمنام تدفین شده در «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» به اجرا در آمد.

 

کریمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به ویژه برنامه «حکایت فتح» از شبکه استانی سیمای مرکز فارس با موضوع «نقش لشکر مقدس ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس» خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور «محمدجعفر اسدی» فرمانده «لشکر المهدی (عج)» در دوران دفاع مقدس و سردار سیدنورالله حسینی» فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» اجرا می شود.

 

مسئول روابط عمومی «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» جهرم گفت: این برنامه امشب ساعت ۹ از شبکه استانی فارس پخش می شود.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس برنامه هفته دفاع مقدس برنامه های هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس در فارس هفته دفاع مقدس تیپ نیروی مخصوص شهید گمنام دفاع مقدس ۳۳ المهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

به نق از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری؛ رزمنده مجاهد و سردار سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد (جمعلی) کیانی به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: وی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

 در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

 جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دریافت نمود.

فعالیت به عنوان مشاور سابق استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران از دیگر سوابق وی بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان