Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه «هست اینجا» با هدف دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و محلول ضد عفونی کننده ارزان قیمت توسط موسسه دانش‌ بنیان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه‌اندازی شده و فعال است.

وی عنوان کرد: در این سامانه هر بسته ۵۰ عددی ماسک سه‌ لایه زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت به ازای هر عدد هزار و ۲۰۰ تومان، بسته‌ای ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: هر فرد با داشتن یک کد ملی و یک شماره همراه می‌تواند در سایت hastinja.ir ثبت‌نام و طی ۷۲ ساعت ماسک خود را از مراکز مشخص و معرفی‌ شده در سامانه دریافت کند.

وی افزود: این طرح قبلا فقط در یکی از فروشگاه‌های مرکز استان (بیرجند) فعال بود که با پیگیری‌های انجام شده اکنون در تمامی شهرستان‌ها و حتی بخش‌ها و مناطق روستایی استان در حال اجراست.

موسوی اظهار داشت: همه این ماسک‌ها در بزرگترین کارخانه تولید ماسک در منطقه که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با ظرفیت تولید روزانه چهار میلیون ماسک راه‌اندازی شد، تولید شده و توسط نیروهای جهادی و مردمی بین مردم توزیع می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ فروشگاه در خراسان جنوبی در حال توزیع این ماسک‌ها هستند و علاوه بر ماسک، محلول ضد عفونی مناسب و نوشت‌افزار ایرانی نیز برای تمامی مقاطع تحصیلی از طریق همین سایت توزیع می‎شود.

برچسب‌ها کرونا ماسک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ماسک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خراسان جنوبی کرونا ماسک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خراسان جنوبی اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در اولین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۳ مصوب شد، برای اجرا به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حمید جهانشاهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سند توسعه دانش‌بنیان در اولین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال 1403 مصوب شد. این مطالعه با رویکرد ارتقای زیست‌بوم کارآفرینی، نوآوری و فناوری خراسان جنوبی، جلب مشارکت ذی‌نفعان کلیدی و برگزاری بیش از 40 جلسه کارشناسی تدوین شده است.

وی تصریح کرد: این سند در استان با همکاری مؤثر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دانشگاه‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان تدوین شده و در این فرایند تلاش شده مشارکت نمایندگان تمام گروه‌های ذی‌نفع جلب شود و در مجموع دعوت از 9 لایه و 32 بازیگر اصلی زیست بوم صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در تدوین سند توسعه دانش‌بنیان استان، اسناد فرادست نظیر مطالعات طرح آمایش سرزمینی خراسان جنوبی بررسی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

جهانشاهی تأکید کرد: بر اساس این سند، مهمترین ارزش‌های توسعه دانش‌بنیان خراسان جنوبی توجه به اقتدارآفرینی علم و دانش، توجه ‌به‌ ‌امنیت و انسجام ‌ملی، توجه ‌به فرهنگ ‌اسلامی، ایرانی ‌و ‌بومی، سهم‌ برتر ‌منابع ‌انسانی ‌و ‌سرمایه‌ اجتماعی، خلاقیت، نوآوری و فناوری علمی، ثروت‌آفرینی، افزایش رفاه عمومی و افزایش اشتغال به ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی، عدالت‌‌محوری‌ در ‌دستیابی ‌به ‌فرصت‌های ‌برابر دانش پایه‌ برای ‌افراد‌، ‌شرکت‌ها و ‌نهادها، صیانت ‌از ‌محیط‌‌ زیست، منابع انرژی و آب مبتنی بر حکمرانی دانش و توجه به مزیت‌های نسبی استان همچون توسعه ‌ظرفیت‌های کشاورزی، معدن، مرز و غیره خواهند بود.

وی گفت: بر اساس اهداف بنیادین سند، 85 برنامه عملیاتی و 77 شاخص ارزیابی در 9 محور کلیدی تدوین شده که پس از تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه برای اجرا به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در این سند 12 هدف بنیادین تدوین شده است، توسعه‌ فرهنگ کارآفرینی دانش‌پایه، بهبود محیط کسب و کار دانش‌بنیان، تحقق توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش پایدار، فراگیر و عادلانه به نفع همه اقشار جامعه، توسعه سرمایه انسانی، آموزش و مهارت برای پاسخ‌گویی به نیازهای اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت و توزیع خدمات دانش‌بنیان و تقویت زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح استان مبتنی بر آمایش سرزمینی را از جمله اهداف این سند بنیادین برشمرد.

جهانشاهی، ارتقاء بهره‌وری و حفاظت از منابع استان با استفاده از نوآوری و فناوری‌های دانش بنیان، تقویت نقش نهاد علم، دانش، نوآوری و فناوری در تکمیل زنجیره‌های ارزش استان، شبکه‌سازی نوآوری، فناوری و کارآفرینی برای توسعه زیست بوم، توسعه بهره­‌برداری از فناوری‌های نوین نظیر هوش­ مصنوعی، اینترنت اشیاء و متاورس، توسعه فناوری‌های پرچم‌دار به منظور رشد و رقابت‌پذیری اقتصاد منطقه‌ای، تقویت بنیان‌­­های پژوهش­ در زیست‌بوم نوآوری، فناوری و کارآفرینی استان و ارتقای سطح سلامت و بهداشت استان با گسترش خدمات و محصولات دانش‌بنیان را از دیگر اهداف این سند بنیادین بیان کرد.

انتهای پیام/250/

دیگر خبرها

  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان