Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه» ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضایی شهرستان تویسرکان، گفت: این گونه بازدیدها مورد تأکید ریاست قوه قضائیه است تا وضعیت و نحوه ارائه خدمات دستگاه قضایی به مردم به خوبی بررسی شود و زیر ذره بین رود.
وی با بیان اینکه به طور معمول در روزهای متنوع از حوزه های قضایی سطح استان بازدید به عمل می آید، اظهار کرد: حضور فعالانه قضات و کارمندان این حوزه و نیز استفاده آنان و مراجعین از ماسک و در مجموع رعایت پروتکل های بهداشتی در تویسرکان قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: همچنین با بررسی وظایف محوله، مشاهده شد که عملکرد دادگستری و دادسرای شهرستان تویسرکان مناسب است و دادستان هم در امور حمایت از حقوق عامه ورود خوبی داشته است.
عدالتخواه تصریح کرد: در مجموع عملکرد دستگاه قضایی در سطح این شهرستان یک عملکرد مثبت ارزیابی شد و امیدواریم که اقدامات صورت گرفته به همین شیوه در این حوزه قضایی ادامه داشته باشد و ارتقاء یابد.
وی در ادامه از طرح های ابداعی دستگاه قضایی همدان به منظور حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و اشتغال یاد کرد و گفت: به تازگی نشستی با همین موضوع با حضور اعضایی از اتاق بازرگانی، کارگروه صنعت و تعدادی از فعالان اقتصادی برگزار شد تا با همفکری، همیاری و بهره مندی از مسائل قانونی به رفع موانع و حل مشکلات حقوقی پیش پای تولیدکنندگان پرداخته شود.
رئیس کل دادگستری استان همدان اظهار کرد: به جد به دنبال آن هستیم تا با راه اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به دعاوی فعالان اقتصادی از واحدهای تولیدی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم.
عدالتخواه همچنین به ایجاد دو کمیته مصلحین با مدیریت رؤسای دادگستری‌ها و معتذرین با ریاست دادستان‌ها به عنوان کمیته‌های معین ستاد تألیف قلوب در استان اشاره کرد و افزود: یکی از محورهای سند تحول در قوه قضائیه مسئله اصلاح ذات البین و سازش است که این موضوع با سازو کارهای ایجاد شده از جمله راه اندازی دو کمیته مذکور در دست انجام است.
وی تصریح کرد: بسیاری از جرائم خُرد و اختلافاتی که بین مردم است را می توان با رایزنی و فراهم کردن شرایطی برای صلح و سازش، از آن ها گذشت و برطرف کرد و این مسئله به صورت ویژه در دستور کار قضات قرار دارد.
رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: گام های بلندی در این زمینه برداشته شده و امیدواریم به زودی شاهد تحقق محورهای تحولی که ریاست قوه قضائیه برای خدمت رسانی به مردم تبیین کرده است در سطح استان باشیم.
زنگنه
انتهای پیام/ز
 

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد استان همدان دستگاه قضایی قوه قضائیه دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت:دستورات لازم در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر را با قید فوریت صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۸ فروردین ماه با اشاره به صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب شهروندان شهرستان رودسر، اظهار کرد: به موضوع آب شرب شهروندان شهرستان رودسر ورود قاطع شود تا نگرانی شهروندان در این خصوص مرتفع و هم چنین افرادی که در توزیع آب آشامیدنی نقش و مسئولیت دارند باید پاسخگو باشند.

وی به لحاظ اهمیت این موضوع در تماس تلفنی با مدیر عامل آب و فاضلاب استان خواستار اقدامات لازم در راستای حل این معضل با قید فوریت شد تا هر چه زودتر موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، رئیس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی ضمن نظارت بر رفع سریع این مشکل، با مسئولانی که در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند در چارچوب قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اولیای دم در تویسرکان یک محکوم‌ اعدامی را بخشیدند
  • درآمد تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر است؟
  • تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر درآمد دارند؟
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید