Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حمید چوبینه با تاکید بر پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه در فصل سرما و اضافه شدن ویروس آنفولانزا و سرما خوردگی، گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که بر اساس آن تعدادی از عوامل شهرسالم در ۴۰ ساختمان شهرداری در نقاط مختلف شهر حضور پیدا کنند و آموزش های لازم را با توجه به در پیش بودن فصل سرما به کارکنان ارائه کنند تا افراد به گونه ای رفتار کنند که اگر کسانی علامت دار هستند، سریعا بتوان آن ها را از بقیه جدا و روند درمان را پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای واکسیناسیون کارکنان شهرداری برای بیماری آنفولانزا از طرف شرکت شهر سالم وجود دارد، افزود: واکسن آنفولانزا امسال بحث حاکمیتی پیدا کرده و هنوز دولت این واکسن را تحویل داروخانه ها نداده، چون برای بیماران و افراد خاص لحاظ شده فقط با شناسنامه و کد ملی تحویل داده می شود. البته شرکت شهر سالم مکاتباتی انجام داده تا اگر امکانش فراهم شود برای بازنشسته ها و افراد در معرض خطر شهرداری این واکسن را دریافت کند و همچنان پیگیری ها ادامه دارد.

چوبینه با بیان اینکه تقریبا ۶۵ درصد از مراجعه کنندگان به کلینیک های شهر سالم، شهروندان خارج از مجموعه شهرداری هستند و ۳۵ درصد مراجعه ها به کارکنان و بازنشسته های مجموعه شهرداری اختصاص دارد، ادامه داد: اگر همکاران و بازنشسته های شهرداری علائمی دارند، سریعا از طریق تماس با سامانه ۱۸۴۲ یا اطلاع رسانی به معاونت بهداشت و پیشگیری، کلینیک ها یا پزشک خانواده اقدام کنند تا بتوان اقدامات لازم برای درمان و غربالگری را انجام داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، مدیرعامل شرکت شهرسالم با اشاره به برنامه هایی که برای ساخت و ایجاد کلینیک در مناطق ۲۲ گانه وجود دارد، یادآور شد: به عنوان مثال منطقه ۱۶، ساختمانی را برای ایجاد کلینیک آماده کرده و مجوزهای آن اخذ شده و ایجاد کلینیک در منطقه های ۱۱ و ۱۸ نیز در حال پیگیری است. همچنین در منطقه ۷ ساختمان این کار آماده است که منتظر تحویل آن به شهر سالم هستیم.
منبع:ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1073497 برچسب‌ها شهرداری تهران کلینیک شهرشالم کلینیک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران کلینیک شهر سالم شرکت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت تجهیز بوستان‌ها و فضاهای عمومی به مبلمان شهری گفت: واحد زیباسازی شهرداری این منطقه برای رفع نیازهای رفاهی و امکانات تفریحی در بوستان‌ها و معابر عمومی شهری اقدام به ساخت و نصب آلاچیق کرده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان اظهار کرد: بوستان‌ها مجموعه‌ای از فضاهای سخت و فضاهای سبز است که هر یک به‌عنوان مکمل دیگری عمل می‌کند.

وی افزود: به‌طورکلی فضاهای سخت شامل آلاچیق، مبلمان، عناصر معماری، کف‌سازی‌ها و غیره می‌شود و تابعی از ویژگی‌ها و اصول معماری پارک است که باید در مراحل طراحی پارک به آن‌ها توجه و بر اساس نوع عملکرد آن‌ها مقادیر مناسب آن برآورد شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آلاچیق‌ها علاوه‌بر سرپناه و سایه‌انداز باید به‌نحوی نقش پناهگاه را نیز داشته باشد که در ساخت و نصب آن‌ها در این منطقه، این مطلب در دستور کار قرار گرفته است.

رسالت ادامه داد: نصب مبلمان شهری مطابق با معیارها و طراحی نوین در راستای زیباسازی محیط شهری و مرتفع ساختن نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آن‌ها به مکان‌های عمومی در دستور کار منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به شرایط زندگی در شهرها خاطرنشان کرد: در حال حاضر اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده است، چراکه شهروندان با پرهیز از فضاهای بسته و داشتن منازل کوچک اشتیاق بیشتری برای وقت گذراندن در پارک‌ها پیدا کردند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت تجهیز بوستان‌ها و فضاهای عمومی شهر به مبلمان شهری گفت: تاکنون آلاچیق بوستان‌های ملت و صدف با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نصب شده است.

رسالت خاطر نشان کرد: آلاچیق‌ها به‌عنوان مبلمان شهری علاوه بر زیبا سازی بوستان‌ها و معابر گذرگاهی در افزایش رفاه شهروندان و ایجاد پاتوق‌های محلی برای گردهمایی سالمندان، بانوان و سایر اقشار مختلف در بوستان‌ها نیز مورد استفاده و استقبال عموم قرار گرفته است.

کد خبر 746110

دیگر خبرها

  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله
  • ارایه خدمات رایگان سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران
  • آمار عجیب درباره چاقی بین دانش‌آموزان تهرانی؛ ۴۸ درصد آنها چاقند
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود