Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان گناوه افزود: در ادامه برنامه بازدید از شهرستان‌ها و پروژه ها  در این مرحله شهرستان گناوه در دستور کار قرار گرفته شد و از چندین پروژه  سرکشی شد.

وی اظهارداشت: اولین پروژه بازدید شده جاده ساحلی ریگ - گناوه بود که خوشبختانه فعال است و مراحل پایانی کار را سپری می کند و امیدواریم در هفته های آینده بحث آسفالت آن شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند افزود: باتوجه به اینکه مسیر جاده ریگ - گناوه باتلاقی بوده است ، احداث آن نیز زمان بر شد  که هم اینک فعال و پیشرفت خوبی دارد. 

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه ظرفیت های خوبی دارد و مسیر جاده ساحلی گناوه به بوشهر باید چهار بانده شود، گفت:  هرچه بتوانیم جاده ها را ایمن سای و معابر را از نظر رفت و آمد روان سازی کنیم  به نفع استان بوشهر است.

استاندار بوشهر ادامه داد: دستور مطالعه  پروژه باند دوم جاده ساحلی بوشهر - گناوه پارسال صادر شده و در حال انجام است.

وی اظهارداشت: با وجود مشکلات سخت اقتصادی کشور پروژه ها ی استان از جمله در گناوه تعطیل نشده است.

                                            

گراوند گفت: پل ورودی گناوه یکی دیگر از پروژه های بازدید شده است که بنا به گفته رئیس شورای اسلامی شهر ،این پل آرزوی ۱۸ ساله مردم این دیار بوده و پیمانکار آن بجد پای کار است.

وی بیان کرد: مسیر ورودی این شهر بندری به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور ، درخور و شان این شهرستان نیست  و  احداث پل در این محور ضرورت داشت که در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

استاندار بوشهر گفت: پل سردار شهید سلیمانی گناوه از پروژه های فعال دیگر است که  به اتمام رسیده و بخشی از جاده ارتباطی  آن به روستاهای ساحلی  نیاز به ایمن سازی بخاطر وجود لوله های نفت دارد.

وی ادامه داد: جهت حل مشکل ایمن سازی لوله های نفت پیگیری لازم با  مجموعه نفت در اهواز و گچساران خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: مجموعه ورزشی کارگران گناوه در روستای مال قائد از دیگر پروژه های بازدیده شده بود که خوب کار شده است.

وی اظهار داشت: از مردم درخواست دارم که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اجرای این پروژه مهم در جنوب کشور همیاری و همکاری کنند.

      

وی ادامه داد: از پیگیری های خوب فرماندار و همکاری دیگر دستگاههای مرتبط در ارتباط با طرح های این شهرستان تقدیر می شود و  از سال گذشته تاکنون چندین پروژه از مطالبه های مردمی فعال شده است.

استاندار بوشهر اضافهکرد: مجموعه  تلاش هایی که در اجرای پروژه های شهرستان گناوه صورت گرفته است  از خواسته های مردم و رضایت بخش بوده که امیدواریم با پیگیری و تامین منابع مالی  که صورت می گیرد بتوانیم تا پایان سال آنان را به بهره برداری برسانیم.

شهرستان ساحلی و گردشگری گناوه در فاصله ۱۲۰ کیلومتری با مرکز استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها استانداری بوشهر بوشهر عبدالکریم گراوند بهسازی راه ها گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر عبدالکریم گراوند بهسازی راه ها گناوه استانداری بوشهر بوشهر عبدالکریم گراوند بهسازی راه ها گناوه اخبار کنکور استاندار بوشهر شهرستان گناوه جاده ساحلی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اقتصاد و دارایی استان و جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمان‌های استان برای بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت بازدید کرد.

او با اشاره به ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت گفت: این بیمارستان با بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی املاک مازاد دولت در دست ساخت قرار گرفت، اما فرآیند آن کمی طولانی شد در حالیکه ساخت این بیمارستان جزء مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به گیلان بوده است و تلاش‌ها برای ساخت و تکمیل آن باید بیشتر شود.

استاندار به منابع مورد نیاز برای ساخت و بهره‌برداری از این بیمارستان اشاره کرد و افزود: حدود ۷۰ درصد منابع لازم برای ساخت بیمارستان از محل تهاتر و مابقی آن از منابع دولتی تأمین خواهد شد که سهم منابع دولتی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان تخصیص داده شده است.

عباسی همچنین با بیان اینکه بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: در تلاشیم تا در ۶ ماه ابتدای امسال پیشرفت فیزیکی این پروژه به حد قابل قبولی برسد.

او بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر پیمانکاران و کارفرمایان در رابطه با طرح‌های عمرانی سلامت‌محور گیلان تأکید کرد و گفت: پیمانکاران و کارفرمایان ساخت بیمارستان‌ها باید همکاری و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا سرعت اجرای پروژه‌ها با شتاب بیشتری انجام شود. 

ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا با همکاری مشترک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و در حال حاضر حدود ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان گناوه به ۷۳ درصد است
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • ۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان گناوه شناسایی شد
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی
  • آخرین پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی اطراف تهران اعلام شد