Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:45:04 GMT

طارمی در ترکیب اصلی پورتو جای می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۷۱۴

طارمی در ترکیب اصلی پورتو جای می‌گیرد؟

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، تیم فوتبال پورتو در هفته نخست مسابقات لیگ برتر پرتغال ملقب به لیگانوس موفق شد اسپورتینگ براگا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی و جدید مدافع عنوان قهرمانی از دقیقه ۸۷ وارد زمین شد و موفق شد یک دقیقه بعد پنالتی بگیرد. حالا روزنامه پر تیراژ آبولا گزارشی درباره مهدی به رشته تحریر درآورده که در ادامه می‌خوانید:

"سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو در اولین بازی برابر براگا که با برد سه بر یک تیمش تمام شد، وفاداری‌اش را به بازیکنان قدیمی‌تر نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تلاش کرد با احتیاط بیشتری بازیکنان جذب شده در نقل‌وانتقالات تابستانی را وارد ترکیب اصلی پورتو کند. در واقع سرجیو نمی‌خواست به مسیر عادی تیمش ضربه بزند.

ساعتی پیش از بازی برابر براگا تصور می‌شد که مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو حضور خواهد داشت اما اینطور نشد. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا طارمی در دومین بازی پورتو در ترکیب اصلی بازی می‌کند یا خیر؟ همه چیز به شرایط تیم و تصمیم کونسیسائو بستگی دارد.

طارمی بسیار باانگیزه است و توانایی لازم برای بازی در ترکیب اصلی پورتو برابر بوآویشتا را دارد. او خاطره خوبی از بازی با این تیم در فصل گذشته در ترکیب ریوآوه دارد که در نهایت باعث صعود تیمش به مرحله پلی‌آف لیگ اروپا شد. با این وجود و بدون در نظر گرفتن حضور یا عدم حضور طارمی در ترکیب اصلی پورتو، به طور حتم این مهاجم ایرانی دقایقی فرصت حضور در میدان را خواهد یافت."

گفتنی است تیم فوتبال پورتو شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به مصاف بوآویشتا خواهد رفت.

برچسب‌ها پورتو مهدی طارمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی پورتو مهدی طارمی اخبار کنکور ترکیب اصلی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی

به گزارش فرارو و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی، مهدی قایدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمین‌های استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می‌دانند، ولی ما همشهری هم هستیم و در زمان‌های مختلف با حرکت‌های بدون توپ می‌توانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: گل من تقدیم به مهدی طارمی!
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون