Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابایی از اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی بابایی» ظهر امروز(پنج شنبه ۳ مهر) در بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» در راستای حمایت از ایتام همزمان با سراسر کشور در استان گلستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: کمیته امداد گلستان در سال ۹۸ از بعد جمعیت مددجویی با جهش همراه بود و با افزایش دو برابری مواجه شد.


وی تصریح کرد: جمعیت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گلستان در سال ۹۸ به ۸۰ هزار خانوار رسید که با توجه به محدودیت اعتباری حمایت از تمامی مددجویان سخت بود اما این مهم باعث خلل در خدمت رسانی نشد.


بابایی خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.


مدیرکل کمیته امداد گلستان از وجود ۲۰ هزار حامی ایتام در استان گلستان خبر داد و بیان کرد: از ۲۰ هزار حامی ایتام گلستانی، ۷ هزار نفر کارمند هستند که ۶۰ درصد آنها جزو کارمندان گلستان محسوب می شوند.


وی با بیان اینکه سالانه ۱۹ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز می شود، یادآور شد: در حال حاضر سه هزار فرزند یتیم در گلستان نیاز به حمایت حامیان دارند برای این دسته از ایتام یا واریزی از سوی ایتام انجام نمی شود و یا میزان آن بسیار کم است که نیاز به حمایت دارند.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد کمیته امداد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی