Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:27:08 GMT

اجرای ۳۰ پروژه گردشگری در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۷۷۶

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۳۰ پروژه در حوزه گردشگری استان سرمایه‌گذاری شده است و تعدادی پروژه هم بخش خصوصی هم اکنون در دست اجرا دارد.

حبیب یزدان پناه اظهارکرد: این میزان سرمایه گذاری که در یک سال اخیر انجام شده در بخش های مختلف حوزه گردشگری از جمله تکمیل زیرساخت های مناطق گردشگری و مرمت کمپینگ‌های گردشگری بوده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی گفت: علاوه بر این، بخش خصوصی نیز ۲۴ پروژه گردشگری شامل مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه‌ بوم‌گردی، مجتمع اقامتی پذیرایی و بین‌راهی با حجم سرمایه‌گذاری دو هزار و ۱۱۰ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال در حال ساخت دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد دارند و بهره‌برداری از آن‌ها در سال جاری پیش‌بینی شده است، افزود: چهار هتل، دو مجتمع گردشگری، چهار مجتمع اقامتی، پذیرایی و بین‌راهی و دو مرکز تفریحی گردشگری در حال ساخت در استان وجود دارد که با بهره‌برداری از آن‌ها ظرفیت اقامتی استان دو برابر می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه توسعه این زیرساخت‌ها را در روستاهای هدف گردشگری و روستاهایی که قابلیت جذب گردشگر دارند، در راستای ایجاد اشتغال روستایی دنبال می‌کنیم، گفت: تاکنون برای قریب به ۵۰ روستای استان، اقدامات زیرساختی و طرح‌های مهم گردشگری اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: ۲۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۲۷ نفر، تعداد مسافر ورودی به استان از نیمه اول سال گذشته تاکنون و همچنین طی این مدت ۵۸۷ گردشگر خارجی نیز وارد استان شده اند.

انتهای پیام          

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري خراسان شمالي خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم

محمدجواد ساوری گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات برای اخذ مجوز‌های لازم از مراجعه ملی، ادامه دارد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز در این جلسه بر تسریع در پیشرفت این طرح، تاکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم