Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی پور با گلایه از برخی مدیران کل کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حالی که بنیاد مستضعفان و علوی برای محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده گام های بزرگی برداشته است متاسفانه برخی از مدیران کل استان کمترین همکاری را برای اجرای طرح ها دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان لنده در گفت و گو با صبح زاگرس، گفت: بنیاد علوی و مستضعفان با رویکرد محرومیت زدایی در شهرستان لنده بیش از دو سال و نیم مستقر هست که به مشارکت و همکاری بیش از پیش ادارات شهرستان و استان نیاز دارد اما این روحیه مشارکتی بسیار پایین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادپور  افزود: در حالی که جلسات مختلفی با استاندار و معاونین وی برای مشارکت بیشتر ادارات کل برگزارشد ولی متاسفانه میزان مشارکت و همکاری برخی از مدیران کل ادارات استان بسیار پایین است و همین امر به تحقق برنامه های و اجرایی شدن پروژه ها لطمه وارد می کند.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان لنده مشکلی با ادارات و نهادها نداریم ولی باتوجه به بروکراسی اداری در استان این روحیه مشارکت پذیری بسیار پایین است.

وی تاکیدکرد: تامین جهیزیه برای زوجین، تامین نیازمندی های آموزشی و تجهیزاتی مدارس آموزش و پرورش، تامین بسته های معیشتی، تسهیلات کرونایی، ایجاد طرح های اشتغالزایی از طریق صندوق های توان افزایی و پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی از عمده ترین فعالیت های بنیاد در این شهرستان است.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری شکارچی متخلف سابقه‌دار در شهرستان بویراحمد و کشف چند کیلو گوشت کَل‌وحشی در منزل این شکارچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان‌خرد، امروز_ دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران از دستگیری یک شکارچی متخلف سابقه‌دار خبر داد و اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی شکار یک رأس کل وحشی توسط یک نفر متخلف حرفه‌ای و سابقه دار در شهرستان بویراحمد، یگان حفاظت محیط‌زیست استان و شهرستان پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت‌و سقم گزارش، طی هماهنگی با اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اقدام به طی مراحل قانونی شد.

وی افزود: در این راستا پس از بازرسی منزل متخلف، مقداری گوشت کَل شکار شده کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق با ماده ۱۰ قانون شکار و صید هرگونه خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری اجزا حیات وحش زنده و ذبح شده جرم بوده است، از این رو مطابق با قانون، متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

وی ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه‌های زی‌ربط، تصریح کرد: محیط‌بانان با تلاش شبانه‌روزی خود حاشیه امنی برای متخلفان باقی نخواهند گذاشت و سامانه رایگان مردمی ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه محیط‌زیست است.

کد خبر 744795

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • تحقق ۸۸ درصدی بودجه عمرانی و روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد