Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@18:01:51 GMT

حریف شنبه شب استقلال هنوز مشخص نیست؟

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۰۷۸۱۳

حریف شنبه شب استقلال هنوز مشخص نیست؟

رویداد۲۴ کنفدراسیون فوتبال آسیا شب گذشته تیم فوتبال الهلال عربستان را به دلیل شرایط حاد بازیکنان این تیم بعد از ابتلا به ویروس کرونا از ادامه مسابقات کنار گذاشت.

بدین ترتیب مشخص شد که تیم فوتبال پاختاکور حریف روز شنبه استقلال خواهد بود، اما باشگاه الهلال در واپسین ساعات شب گذشته با ارسال نامه رسمی به تصمیم AFC اعتراض کرد و خواستار باقی ماندن در مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل باشگاه استقلال نیز قصد دارد بانامه رسمی به‌ای اف سی از آن‌ها بخواهد تکلیف دیدار شنبه و حریف آبی پوشان مشخص شود.

طبق برنامه تیم فوتبال استقلال روز شنبه از ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.بیشتر بخوانید: افشاگری درباره مذاکره عجیب با استراماچونی منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند