Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارتومئو نیز در کنار سوارز در مراسم خداحافظی این بازیکن حاضر شد.

بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در مراسم خداحافظی سوارز و کنفرانس مطبوعاتی این مراسم حاضر شد. به گزارش طرفداری، بارتومئو در مورد این روز گفت:

روز بسیار خاصی است چون این جا جمع شده ایم تا با یک بازیکن بسیار مهم خداحافظی کنیم. او یک اسطوره در تاریخ باشگاه است که 13 جام برده و سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای ما زحمت زیادی کشیده است و امروز یک تشکر بزرگ به او بدهکاریم. پس از پشت سر گذاشتن این همه گیری بیماری، بازی خداحافظی ای را برایت ترتیب خواهیم داد.

بارتومئو ادامه داد:

من به یاد می آورم که از همان لحظه اول سوارز مرد ما بود. لوییس سوارز با قدرتی زیاد بارسلونا را انتخاب کرد. می خواهم مشارکت او در این باشگاه را با دو کلمه شخصیت و جنگندگی پررنگ و برجسته کنم. از طرف تمام کاتالان های جهان ازت تشکر می کنم. امیدوارم که داخل و خارج از زمین بسیار خوشحال باشی. برای تو و خانواده ات، بارسلونا تا ابد خانه شما است.

همچنین بخوانید:

لوییس سوارز: در بارسلونا همه رویاهایم محقق شد؛ همیشه بارسایی می مانم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۰۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جیدن کاکس کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی و رقیب کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم بعد از عدم راهیابی به المپیک پاریس در مسابقات انتخابی آمریکا برای همیشه از دنیای کشتی خداحافظی کرد. فیلم خداحافظی جیدن کاکس و بغل کردن پسر کوچکش بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشته است.

tags # کشتی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  •  مراسم روز جهانی زمین پاک در خانه محیط زیست آستارا
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست